وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت 12:03   |   کد مطلب: 43393
فرمانده سپاه فامنین تاکید کرد:
شکست امپراطوری دروغ در برابر ایران
فرمانده سپاه شهرستان فامنین گفت: دشمن در سال‌های گذشته با امپراطوری دروغ در فضای مجازی و رسانه به دنبال تغییر باور در بین جوانان انقلابی کشور ما ایران بود که با شکست مواجه شد.

به گزارش نافع، هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» با اشاره به شکست امپراطوری دروغ اسکتبار در فضای مجازی و رسانه ای در برابر ایران گفت: امروزه با مسئله‌ای به نام دروغ پلکانی مواجه هستیم که در این روش رسانه‌ها به‌دروغ شیب نمی‌دهند بلکه با استفاده از نفوذ، آرام‌آرام در ذهن مخاطب اثر می‌گذارند.

فرمانده ناحیه فامنین افزود: دشمن در سال گذشته با امپراطوری دروغ در فضای مجازی و رسانه برای تغییر باور در بین جوانان انقلابی کشور به دنبال تحریک احساسات قبیله ای، فرقه ای و مذهبی بود و برای این منظور به هر دروغی متوسل شد.

برای رسیدن به هدف شوم خود از غافلین داخلی، خائنین مزدور و منافقین کوردل بهره برد و با شعار دروغین زن، زندگی، آزادی دستاویزی برای تعدادی از خود فروختگان شد تا از روح لطیف و با وقار بانوان متدین ایران اسلامی سوء استفاده شود. اما غیرت جوانان انقلابی از قبیل شهیدان روح الله عجمیان، آرمان علی وردی، علی نظری و سایر بسیجیان که بار دیگر با خون خود در راه دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی، عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

هادی ربانی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل امام امت در هدایت و راهبری جامعه اسلامی بیان کردند: رهبری حکیمانه امام انقلاب، حضرت امام خامنه ای حفظه الله که همانند ناخدای بی نظیر، کشتی انقلاب را از گردابها نجات داد، مزید علت شد تا این انقلاب زمینه ساز انقلاب عظیم جهانی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شود.

وی با اشاره به جنایتهای صهیونیستها در فلسطین اشغالی عنوان کردند که در سالگرد فتنه ترکیبی اسکتبار علیه ملت ایران، می بینیم که چطور ایران اسلامی در اوج قرار دارد و برعکس صهیونیستم کودک کش در جهان بی آبرو شده و بر نابودی خود سرعت بخشیده است.

رزمندگان جبهه مقاومت در غزه ی مظلوم اما مقتدر، لبنان، عراق، سوریه و یمن ارتش مجهز صهیونیستی را به زانو در آورده اند؛ بطوریکه دشمن صهیونیست دیوانه وار مدارس، مساجد، کلیساها و حتی بیمارستانها را بمباران می کند.

وی اظهار داشت: تظاهرات بی نظیر میلیونها انسان آزاده در اقصی نقاط جهان و اعلام انزجار از جنایتهای صهیونیستها سندی بر حقانیت مردم بیگناه غزه و از طرفی رسوابی دیگری برای ستمگری صهیونیسم آمریکایی است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان مدافع حرم و حریم، بویژه شهید علی نظری شهید امنیت و اقتدار استان همدان، شهدای مظلوم غزه و عملیات پرافتخار طوفان الاقصی، صحت و سلامتی و عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسالت نمودند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما