وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 آبان 1402 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 43368
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور:
انتهای طوفان الاقصی ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی است
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: رژیم منحوس صهیونیستی هر چه کند نمی‌تواند شکست بزرگی را که از یک گروه مقاومت کوچک و شیردل خورده را جبران‌ کند و انتهای طوفان الاقصی نابودی و ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت علی نظری در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: امروز ما برای شهیدی جمع شده ایم که برای امنیت کشور به شهادت رسید، شهید مظلومی که در اغتشاشات تحمیلی سال گذشته به کشور مظلومانه به شهادت رسید.

وی با اشاره به دشمنی های استکبار از روزهای نخست آغاز انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: پس از برافراشته شدن پرچم انقلاب توسط امام خمینی(ره) دشمن و استکبار جهانی به دنبال این بود که انقلاب ایران به پیروزی نرسد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: در آستانه پیروزی انقلاب مستکبرین با راه اندازی ماشبن کشتار توسط رژیم پهلوی می خواستند از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند که با رهبری های امام خمینی(ره) و همراهی مردم موفق نشدند.

وی مصادره انقلاب را نخستین هدف استکبار پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب به دنبال آن بودند که انقلاب اسلامی را از درون تهی کنند جریان سازش کارانه در دولت موقت ، نفوذ در دولت بنی صدر و قایم‌مقامی امام از جمله مواردی بود که دشمنان آن را دنبال می کردند.

حجت الاسلام پورخاقان به دوران جنگ تحمیلی و اقدامات جنایتکارانه صدام اشاره کرد و گفت: شهدای ما در مقابل صدام و رژیم بعث ایستادند و یک وجب از خاک دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال فاصله نسل های انقلاب بود، تصریح کرد: جریان های مخالف انقلاب در دوره های سازندگی و اصلاحات هر روز به دنبال شکاف و اختلاف جوانان با آرمان های انقلاب بودند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به حضور و تشییع شهدای گمنام در کشور تاثیر آن برای نسل های دوم و سوم انقلاب گفت: هر گاه کشور مورد نفوذ دشمنان قرار می گرفت این شهدا بودند که رهایی بخش بودند.

وی با اشاره به حمله داعش و حضور جوانان ایران در دفاع از حرم تصریح کرد: شهدای همچون حیدر ابراهیم‌خانی، سعید شاملو محسن حججی رویش های انقلاب بودند که نگذاشتند دست داعشی ها به ناموسشان برسد و این انقلاب را حفظ کردند.

حجت الاسلام پورخاقان به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در کرونا بیش از دو سال بین جوانان ما با کسانی که فرهنگ ساز بودند فاصله انداخته شد و به اسم کرونا مدارس و معابر و مساجد و برنامه های بزرگداشت شهدا تعطیل شد.

وی با بیان اینکه در این دوران تبلت و گوشی همراه به فرزندان ایران داده شد؛ تصریح کرد: دشمن از این فرصت استفاده کرد و تبلیغات گسترده و شبهه افکن در فضای مجازی در اذهان نوجوانان و جوانان ما نفوذ پیدا کرد تا جای شهید و جلاد را عوض کرده و اختلاف بزرگی بین نوجوانان با آرمان های انقلاب انداختند .

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به ماجرای مهسا امینی و فضا سازی رسانه ای دشمن که به دنبال این بود که امنیت کشور را به هم بزنند، تاکید کرد: ابتدا توانستند بعضی را به میدان بکشانند اما جوانان غیور دهه هفتاد و هشتاد که دشمن فکر می کرد از انقلاب خسته شده‌اند به میدان آمدند و در مقابل اغتشاشگران ایستادند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی ایستادند و نگذاشتند اغتشاشگران به آنچه می خواستند برسند، گفت: یک جوان ملایری تربیت شده مکتب امام و رهبری و ثمره رویش انقلاب اسلامی که انقلاب و جنگ را ندیده است اما پیوند قوی بین او و انقلاب ایجاد شده است مردانه در مقابل اغتشاش و اغتشاشگر می ایستد و جان خود را فدا می کند تا امنیت کشور تامین شود.

وی به مطالبه مردم ملایر در شهادت شهید نظری اشاره کرد و گفت: مطالبه ملایری‌ها را نزد رئیس قوه قضاییه می برم و امیدواریم آنچه که عدالت ایجاب می کند و اقتضای عدالت است نتیجه این پرونده باشد. حجت الاسلام پورخاقان گفت: ما در جهاد تزیین و تربیت نسل‌ها کوتاهی کردیم و اغتشاشات سال گذشته هشداری بود برای همه ما بود.

وی گفت: به بهانه مرگ یک دختر در کشور آتش به پا کردند و چند ماه امنیت کشور را متزلزل کردند اما به همت جوانانی همچون شهید نظری‌ها انقلاب حفظ شد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با مقایسه فضای رسانه ای استکبار پس از مرگ مهسا امینی و مرگ هزاران نفر از زنان و کودکان فلسطینی در غزه بیان کرد: در غزه یک رژیم صفاک جعلی که دستش به خون جوانان فلسطین آلوده است زنان کودکان و بیماران را به شهادت می رساند و بوق های رسانه ای دنیا کر و کور هستند.

وی با بیان اینکه کفتارهای صهیونیستی کودکان فلسطینی را یک بمب متحرک می دانند و می گویند باید کشته شود، تصریح کرد: غزه یک باریکه کوچک و زندان محصور است که ۱۷ سال است رژیم صهیونسیتی اجازه ورود هیچ چیزی را نمی دهند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: این تفکر یهود است که خود را امت منتخب و برتر می دانند و برای جان و مال ناموس فلسطینی ارزشی قائل نیستند و در شبی که قطعنامه آتش بس در شورای به اصطلاح امنیت وتو می شود هواپیماهای صهیونیستی آمریکایی بیمارستان المعدانی را بمباران کرده و هزاران نفر را شهید می کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی هر چه کند نمی‌تواند شکست بزرگی را که از یک گروه مقاومت کوچک و شیردل خورده را جبران‌ کند و انتهای طوفان الاقصی نابودی و ریشه کنی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما