وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 شهريور 1402 ساعت 10:23   |   کد مطلب: 43255
شهردار همدان از اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران و خسروی در ارائه خدمات به زارئران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش نافع، سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری برای جابجایی زائران اربعین در مرزهای خسروی و مهران اظهار کرد: با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری همدان در مرزهای مهران و خسروی حضور فعالی برای خدمات‌رسانی به زائران دارند.

وی بیان کرد: با موج بازگشت زوار اربعین حسینی، شهرداری همدان امکانات لازم از جمله ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی را برای جابجایی زائران در مرزهای مهران و خسروی مستقر کرده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران  اربعین حسینی بود عنوان کرد: ۱۰۰ نفر از نیروها شامل راننده،کمک راننده، مکانیک و عوامل اجرایی و دو دستگاه خودروی بازرسی بودند که وظیفه خدمت‌رسانی به زوار را در دو مرز مهران و خسروی داشتند.

وی با قدردانی از خدمات نیروهای سازمان اتوبوسرانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی تصریح کرد: از سوم شهریورماه و طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری همدان جابجایی زوار انجام شد و این خدمت تا پایان کامل ماموریت نیروهای اتوبوسرانی و شهرداری همدان ادامه دارد.

پایان پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما