وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 17:05   |   کد مطلب: 43185
مشاور ارشد فرمانده فراجا گفت: توجه ویژه به رهبر الهی رمز اصلی هویت‌یابی شهدای مسیر الی‌الله است، چرا که صرف داشتن ایمان و خودسازی بدون داشتن رهبر الهی، راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش نافع، سردار ذوالفقاری در ششمین یادواره شهدای انتظامی که امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: شهدای انتظامی شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز و خانواده‌های آنان دین داریم و خادم آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه این روزها، روزهای خاصی است که اهل‌بیت علیهماالسلام نظر ویژه‌ای‌ به آن دارند، عنوان کرد: در آستانه اربعین هستیم و مردم عزیز استان در سه حوزه در خدمت زوار امام حسین علیه‌السلام خواهند بودند، یک بخش در خاک عراق، یک بخش در مرزها و بخش دیگر در خود استان، و امیدواریم خداوند از هرکس که به هرنحوی در این مسیر زحمت می‌کشد قبول کند.

مشاور ارشد فرمانده فراجا افزود: فراجا کسانی که به شهادت می‌رسند یک ویژگی‌ها و خصلت‌هایی دارند که مورد عنایت حق قرار می‌گیرند و اینکه که گفته می‌شود کسانی که به شهادت می‌رسند قبلاً شهید زیسته و به آنچه‌که باید رسیده‌اند یک واقعیت است و شهادت پاداش اینگونه زیستن آنان بوده است.

سردار ذوالفقاری اذعان داشت: در طول تاریخ جنگ‌های زیادی شکل گرفته است اما در این بین وجه تمایز کشته شدگان و شهدای کربلا و نظام اسلامی با کشتگان دیگر سیستم‌ها در چیست؟ چه عاملی باعث ماندگاری و زنده بودن یاد شهدای اسلام است؟

وی در پاسخ سوال خود ادامه داد: این عامل ابتدا در توحید و ایمان‌محوری افراد است، اگر ما هرتلاش و مجاهدتی را بدون پایه ایمان  و برای غیر خدا انجام دهیم هیچ فایده‌ای ندارد.

مشاور ارشد فرمانده فراجا یادآور شد: خوی انسان‌سازی که در مسیر  مجاهدت صورت می‌گیرد عامل دوم است، خودسازی که بین رزمندگان اسلام است در واقع سیروسلوک در مسیر خداست.

وی با تاکید بر توجه ویژه بر نقش ولایت و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: وجه سوم شهدای مسیر الهی با دیگر کشتگان که امروزه نیاز است بیشتر به آن پرداخته شود، توجه ویژه به رهبر الهی و مقام معظم رهبری است،  چرا که صرف داشتن ایمان و خودسازی بدون داشتن رهبر الهی راه  به جایی نخواهد برد.

ذوالفقاری با اشاره به جنگ ترکیبی که از قدیم‌ الایام وجود داشته است، خاطرنشان کرد: اما پیچیدگی‌ها، حوزه بکارگیری ابزار و تجهیزات به‌قدری توسعه و گسترش پیدا کرده است که خیلی از آگاهان هم در دام این جنگ گرفتار خواهند شد.

مشاور ارشد فرمانده فراجا عنوان کرد: جنگ شناختی یعنی افراد و مردم کشور هر  کاری را انجام دهند که کشور مهاجم بخواهد، که در آن افراد مهم را هدف قرار داده و گاهی وقت‌ها ما هوشیار نیستیم بنابراین باید خیلی این مسائل را جدی گرفته و به آن توجه ویژه داشته باشیم، چرا که این موضوع شوخی بردار نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما