وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 06:57   |   کد مطلب: 43155
وزیر کشور با بیان اینکه ۴ هزار و ۱۰۰ واحد در هفته دولت افتتاح می‌شود گفت: امیدواریم روند ساخت نهضت مسکن ملی در استان همدان سریع‌تر پیش رود.

به گزارش نافع،   احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک پرواز با بیان سهمیه استان همدان از این طرح ۱۰۰ هزار واحد مسکن است گفت: تاکنون ساخت ۱۴ هزار واحد در این بخش شروع شده است.

وی از تحویل ۴ هزار و ۱۰۰ واحد در هفته دولت خبر داد و افزود: در حوزه روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است و در حوزه خودمالکی نیز بیش از ۲ هزار واحد موفق به دریافت مجوز شدند.

وزیر کشور ادامه با اشاره به اینکه در همدان زمین‌های استانداری برای ساخت مسکن اختصاص یافته است تصریح کرد: ۱۱ هزار واحد برای احداث طراحی شده است و به دنبال آن هستیم که تا پایان سال به مرحله تحویل برسد.

وحیدی در پایان روند ساخت مسکن در استان همدان را خوب عنوان کرد و گفت: امیدواریم روند ساخت نهضت مسکن ملی در استان همدان سریع‌تر پیش رود.

وی در ادامه با حضور در فاز ۳ شرکت شیشه همدان با اشاره به اینکه اقتصاد زیر ساختی مهم برای جامعه است گفت: اگر شیشه تولیدی کارخانه شما با کیفیت باشد و صادرات شود معنی آن این است که ایرانی می‌تواند بازار اروپایی را تصرف کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تجربه نیروهای این مجموعه و چهره های جوان و مهندسین ارزشمند نشان می‌دهد همه عزیزان عزمشان جزم است تا برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وحیدی با بیان اینکه نیروهای جوان باید دروازه‌های فناوری را یکی پس از دیگری بگشایند افزود: امیدوارم طرح های جدید در این حوزه داشته باشید و  از یک صنعت تولید محور به دانش محور و تولید دانش تبدیل و شگفتی آفرین شوید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما