وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 12:45   |   کد مطلب: 43131
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار «مبل و منبت»و «انگور و کشمش»، «صنعت پوشاک» به عنوان سومین مولفه رشد و توسعه اقتصادی شهرستان ملایر در سطح ملی معرفی شود.

به گزارش نافع، هادی بیگی‌نژاد  در دیدار با  فعالان عرصه پوشاک ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خوشه پوشاک اظهار کرد: باید به دنبال یک نقشه راه توسعه صنعت پوشاک ملایر بود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، سال گذشته «خوشه پوشاک ازندریان و ملایر»به عنوان سومین خوشه در شهرستان ملایر ثبت شد، تصریح کرد: برنامه‌های عمل این خوشه طی یکسال گذشته صرفا در سطح شهر ازندریان بود و به دنبال این  بوده که  فاز جدیدی در حوزه عمل خوشه پوشاک آغاز شده  که در واقع شامل گسترش از سطح شهر ازندریان به سطح شهرستان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  حدود هزار جواز کسب رسمی فعالیت در صنف خیاطی ملایر صادر شده و بالغ بر ۱۵ هزار نفر از مردم شهرستان در این عرصه فعال هستند.

وی تاکید کرد: حضور فعالان عرصه خیاطان  گواهی بر اهمیت و اولویت این صنعت در شهرستان ملایر است‌ و باید با طراحی و اجرای برنامه‌های عمل خوشه پوشاک در سطح شهرستان، شاهد تکمیل زنجیره ارزش در این عرصه باشیم.

بیگی‌نژاد گفت: تلاش برای ارتقای خوشه پوشاک منجر به رشد درآمد فعالان این صنعت و در واقع خلق ارزش افزوده و ثروت بیشتر برای ملایر می‌شود.

وی گفت: افق پیش رو این است که در کنار “مبل و منبت” و “انگور و کشمش”، “صنعت پوشاک” به عنوان سومین مولفه رشد و توسعه اقتصادی شهرستان ملایر در سطح ملی معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما