وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 13:08   |   کد مطلب: 43108
رئیس اداره غله ملایر خبر داد؛
خرید تضمینی ۲۰ هزار تن گندم در ملایر
رئیس اداره غله ملایر گفت: خرید تضمینی گندم از ۱۰ تیر ماه در شهرستان آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن گندم خریداری و ذخیره شده است.

به گزارش نافع، سید احسان اسداللهی در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در شهرستان ملایر اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال ۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان ملایری خریداری می‌شود.

وی افزود: خرید تضمینی گندم از ۱۰ تیر ماه در شهرستان آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن گندم خریداری و ذخیره شده است.

رئیس اداره غله شهرستان ملایر بیان کرد: در ابتدا قرار بود از ۶ مرکز گندم کشاورزان ملایری خریداری شود که ۵ مرکز آن مورد موافقت قرار گرفتند و کار خریداری گندم در این مراکز ادامه دارد.

وی گفت:  هم اکنون گندم کشاورزان در  ازندریان، کارخانه آرد، روستای خردمند، آورزمان و سامن خریداری شده و تا زمانی که کشاورزان گندم خود را به این مکان ها حمل کرده طرح ادامه دارد.

اسداللهی بیان کرد:  سال گذشته ۱۵ هزار تن گندم در شهرستان ملایر خریداری شد که امسال رشد فراوانی داشت و با توجه به وضعیت خرید کنونی به   پیش بینی های انجام شده محقق می شود.

وی عنوان کرد: اقداماتی و جلساتی با تسهیل گران سطح شهرستان انجام شد تا گندم ملایر به خارج از استان و شهرستان حمل نشده و در شهرستان چذب شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما