وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 21:27   |   کد مطلب: 43088
فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" از کشف يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" از دستگيري 2 توزيع کننده مواد مخدر و کشف 75 گرم مواد مخدر از نوع شيشه و هروئين خبر داد.

به گزارش نافع،

کشف موتور سيکلت سرقتي درفامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" از کشف يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "هادي پور رجب"، در تشريح اين خبرگفت: عوامل گشت انتظامي کلانتري 11 هنگام گشت زني هدفمند در حوزه استحفاظي به يک دستگاه موتور سيکلت که در اراضي کشاورزي "ماماهان" پارک شده بود، مشکوک شدند.

سرهنگ پور رجب افزود: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل، مشخص شد موتور سيکلت مذکور داراي سابقه سرقت از شهرستان فامنين مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در پايان با بيان اين كه موتور سيکلت به پاركينگ دلالت داده شد و تلاش براي دستگيري سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعا از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

کشف هروئين و شيشه از 2 توزيع کننده مواد مخدر در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" از دستگيري 2 توزيع کننده مواد مخدر و کشف 75 گرم مواد مخدر از نوع شيشه و هروئين خبر داد.

سرهنگ "هادي پور رجب" در تشريح جزئيات اين خبربيان داشت: در پي اخبار رسیده مبني بر فعاليت افرادي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در شهر فامنين، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان قرارگرفت.

وي افزود: در تحقيقات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، 2 توزيع کننده مواد مخدر در فامنين شناسايي و در عملياتي دستگير شدند.

سرهنگ پور رجب با اشاره به کشف 45 گرم هروئين و 30 گرم شيشه از مخفيگاه متهمان اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين درپايان باتقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با انتظامي در زمينه شناسايي سوداگران مرگ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع هرگونه، خريد و فروش مواد مخدر، مراتب را از طريق تلفن مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

دیدگاه شما