وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 تير 1402 ساعت 10:18   |   کد مطلب: 43053
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه پیگیر منابع اعتباری تصویب شده در سفر رییس جمهور به همدان برای بیمارستان اکباتان هستند گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم این بیمارستان را در هفته دولت افتتاح کنیم.

محمد مهدی مجذوبی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان اکباتان همدان از نظر عمرانی به اتمام رسیده است گفت: از چندماه قبل شروع به تجهیز کردن بیمارستان کرده‌ایم و تلاش بر این است تا این کار با سرعت بالاتری انجام شود.

وی با بیان اینکه پیگیر منابع اعتباری تصویب شده در سفر رییس جمهور به همدان هستند افزود: اگر این اعتبارات سریع‌تر تخصیص پیدا کند قطعا تجهیز شدن بیمارستان نیز زودتر به اتمام می‌رسد.

مجذوبی ادامه داد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم بیمارستان اکباتان را در هفته دولت افتتاح کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با اشاره به پروژه اورژانس پیش بیمارستانی در بیمارستان بعثت همدان گفت: این پروژه با زیربنای ۱۳۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد و اعتبار مورد نیاز آن توسط یکی از خیرین تامین شده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا، همراه سرای بیمارستان بعثت همدان است تصریح کرد: با توجه به مراجعه بیماران از سایر شهرها و استان‌ها به این بیمارستان به همراه خانواده‌هایشان لازم بود که یک همراه‌سرا برای این بیمارستان ساخته شود.

مجذوبی ادامه داد: یکی از خیرین همدانی حاضر شد تمام اعتبار مورد نیاز به این همراه‌سرا را با مبلغ یک میلیارد تومان تقبل کند و پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه نیز تا ۱۸ الی ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان گفت: زیربنای پروژه همراه‌سرا هزار متر است و قرار است در چهار طبقه و ۲ بلوک که مجموعا ۲۱ واحد ۴۵ متری است ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما