وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 آبان 1394 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 17244
فرمانده سپاه استان همدان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا موضوع نفوذ را به‌عنوان چهارمین فتنه علیه انقلاب اسلامی مردم ایران به راه انداخته است.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند در محل سپاه این شهرستان گفت: دشمن استکباری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلفی سعی در به انحراف کشاندن اهداف انقلاب اسلامی داشته است.

وی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار به‌عنوان مصداق بارز استکبار جهانی همواره از راه‌ها و نقشه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است و اخیراً نیز سعی کرده است در همه بخش‌های کشور نفوذ کند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: امریکا بعد از پیروزی انقلاب در اولین اقدام فتنه‌انگیز خود بر ضد مردم ایران به حمایت از صدام برای حمله به ایران پرداخت.

وی گفت: به همت فرزندان غیور ایران اسلامی آمریکایی‌ها در این مرحله شکست خوردند و بعدازآن به سراغ فتنه‌های دیگری مانند فتنه 78 و 88 آمدند تا از این راه‌ها به انقلاب ضربه بزنند.

ابوحمزه بیان کرد: با عنایت خدا و بصیرت و آگاهی مردم در سایه هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این فتنه‌ها نیز درحرکت روبه‌پیشرفت نظام اسلامی خللی وارد نکرد و دشمنان در این راه نیز ناکام شدند.

وی اظهار داشت: امروز هم دشمن استکباری به سرکردگی امریکا بیکار ننشسته است و با ایجاد چهارمین فتنه یعنی جریان نفوذ سعی در ایجاد تردید و خلل در اهداف و آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: گروه‌های هدف آمریکا در بحث نفوذ را مسئولان، مردم و نخبگان به‌عنوان نقطه اتصال مردم و مسئولان تشکیل می‌دهند و برای تحقق اهداف این فتنه برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده‌اند.

وی گفت: یکی از موضوعات ابتدایی که در طراحی‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند بسیار مهم است؛ نحوه نفوذ و راه‌های ورود این نفوذی‌ها به بدنه کشور است.

 ابوحمزه بیان داشت: استفاده از افراد مغرض و کسانی که ولایت‌فقیه و ارکان نظام را قبول ندارند و آرمان‌ها و اهداف انقلاب را نمی‌پذیرند و تزریق آن‌ها با بدنه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری کشور از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های آن‌ها برای اجرای موضوع نفوذ در کشور است.

وی اظهار کرد: بعدازاینکه افراد موردنظر را در بدنه مدیریتی وارد کردند با ایجاد تردید و به انحراف کشاندن مسئولان و بی‌ارزش و بی‌محتوا کردن ملاک‌ها و اهداف انقلاب، نقشه‌های شوم خود را اجرا می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های مهم نیز اثرگذار می‌شوند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: حمله به اسلام اصیل نه اسلام داعش و تکفیری‌ها از اولین مراحل اجرای پروژه نفوذ است که همه باید در این راه هوشیار باشیم و با بصیرت و شناخت درست تصمیم بگیریم و مسئولان نیز با کنترل و مراقبت راه را بر هر نفوذی ببندند.

وی افزود: حمله به ولایت‌فقیه به‌عنوان عمود خیمه انقلاب، ناکارآمدی ارکان نظام، زیر سؤال بردن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده که توسط عوامل نفوذی انجام می‌شود از مهم‌ترین مراحل موضوع نفوذ است.

ابوحمزه در پایان اظهار داشت: باید با شناخت، آگاهی و بصیرت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راه نفوذ بیگانگان در کشور را بست، چون با افزایش بصیرت دست عوامل نفوذی برای همه رو می‌شود و این ترفند استکبار جهانی نیز خنثی می‌شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما