وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 آبان 1394 ساعت 10:32   |   کد مطلب: 17232
از سوی قهرمان کیک بوکسینگ آسیا صورت می گیرد؛
تقدیم مدال طلا به شهید مدافع حرم، مجید صانعی
سهراب بهرامی قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مدال طلای خود را به فرزند و خانواده شهید مدافع حرم شهید صانعی تقدیم کرد.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، مدیر ورزش و جوانان استان به اتفاق حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و مهدیرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در منزل سهراب کرمی قهرمان کیک بوکسینگ آسیا در شهرستان ملایر حضور یافتند.

در این دیدار کرمی با بیان اینکه ما آرامش و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا کار بزرگی را برای ما انجام دادند و امروز این شهدا و خانواده های معظم آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی ادامه داد: پس از اینکه خبر شهادت شهید صانعی که یکی از دوستان خوب من بود را شنیدم، خیلی متاثر شدم و پس از صحبت با استاد نیک سرشت در شب فینال این مسابقات نیت کردم اگر مدال طلای این مسابقات را کسب کنم، مدالم را به فرزند شهید صانعی تقدیم کنم و به این خواسته خود رسیدم و نیتم عملی شد.

قهرمان کیک بوکسینگ آسیا گفت: این کمترین کاری است که می توانم در حق این شهید بزرگ مدافع حرم انجام دهم چرا که قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا می کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت