وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394 ساعت 09:52   |   کد مطلب: 17205
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: تجهیزات و آمادگی ایران خوف در دل دشمنان انداخت و آنان را به میز مذاکره کشاند.

به گزارش نافع به نقل از فارس، محمود نیلی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه تاریخ هرگز شکوه ایثار مهندسان در جنگ تحمیلی را از یاد نخواهد برد، اظهار کرد: احداث جاده‌ها در داخل خاک‌های جنوب و احداث سازه‌های حساس که راه رزمندگان را بگشاید و دشمن را زمین‌گیر کند هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: تاریخ به خاطر دارد مهندسین هسته‌ای ما در دوران تحریم ناجوانمردانه چگونه پیچیده‌ترین فرمول‌ها را برای طراحی راکتورها و سانتریفیوژها کشف کردند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان تصریح کرد: دیدیم که چطور و بر اساس قول خداوند تجهیزات و آمادگی ایران اسلامی خوف در دل دشمنان انداخت و آنان را به میز مذاکره کشاند.

وی با بیان اینکه دیپلمات‌های صدیق و متدین همراه با مهندسین، سرداران، فرماندهان و بسیجیان عزیز دشمن را در آستانه مات شدن قرار دادند، ادامه داد: در مقطع فعلی، باید این اقدامات را به سرانجام برسانیم زیرا دورانی به مراتب سخت‌تر و دشوارتر در پیش است.

نیلی اقتصاد مقاومتی را به معنای ایجاد اراده و خودباوری دانست که علم و دانش راهگشای آن خواهد بود و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اقتدار حقیقی یک کشور در گرو علم و تحقیق بوده که کلید قطعی پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه جوانان برومند این سرزمین با علم و تحقیق مشکلات کشور را حل خواهند کرد، گفت: فرهنگ کار، تلاش، صداقت، تفکر و نوآوری در دانشگاه‌ها در حال نهادینه شدن است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: امروز باید به جوانان اعتماد کرده و با دادن روحیه، آنان را به تمسک به آیات نورانی قرآن توصیه کرد تا کار را برای خدا، با یاد خدا و همراه با تفکر و تعقل انجام دهند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما