وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:48   |   کد مطلب: 17175
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از حضور عضو شورای انقلاب فرهنگی به عنوان میهمان ویژه همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی خبر داد.

به گزارش نافع، محمدابراهیم الهی‌تبار در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در همایش میرسید علی همدانی میهمانانی از کشورهای تاجیکستان، هند، پاکستان و الجزایر در همدان حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه میهمان ویژه این مراسم دکتر آیت‎الله احمد احمدی عضو شورای انقلاب فرهنگی است، افزود: وزیر ارشاد به علت جلسه هیئت دولت از حضور در این همایش امتناع کردند، همچنین علاوه بر میهمانان خارجی، سفرای برخی از کشورها نیز در این همایش حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه هشت مقاله در روز دوم همایش قرائت می‌شود، بیان کرد: در مجموع 140 مقاله به دبیرخانه همایش رسید، سپس 57 مقاله از بین مقالات برگزیده شدند، چکیده 57 مقاله منتخب در کتاب مجموعه مقالات همایش با عنوان «پور مادستان و پیر هندوستان» چاپ شده و در حاشیه همایش رونمایی می‌شود.

وی در ادامه از نواختن زنگ میرسیدعلی همدانی در هنرستان تهذیب خبر داد و گفت: علاوه بر آن مجتمع آموزشی میرسیدعلی همدانی نیز با حضور مهمانان این همایش بهره‌برداری می‌شود.

این در حالی است قبلاً از رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارشاد از گزینه‌های طرح شده برای حضور در این همایش بودند که در نهایت محقق نشد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما