وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 17156
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع در مراسم یادبود شهید مدافع حرم:
وصیت نامه شهید مصطفوی نشان از آمادگی وی برای رسیدن به فیض شهادت بوده است
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع گفت: در این چند هفته اخیر در شهر بهار و در استان و برخی نقاط میهن اسلامی و ولایی مدار شاهد روح جدید و جریان جدیدی از فضای عطر انگیز شهید و شهادت بودیم و شهدا بار دیگر در فضای جامعه ما روح جدیدی دمیدند.

به گزارش نافع به نقل از بهارانه؛ رضا طلایی نیک در مراسم یادبود شهید سید میلاد مصطفوی، ضمن بزرگداشت مقام شهید و شهادت در نزد خدا گفت: مومنین صدیقین و شهدا، کسانی هستند که از نعمات الهی برخوردارند. شهیدان را مرده مپندارید که شهدا در زمره افرادی قرار دارند که همواره زنده اند و در پیشگاه الهی روزی می خورند.

وی گفت: در این چند هفته اخیر در شهر بهار و در استان و برخی نقاط میهن اسلامی و ولایی مدار شاهد روح جدید و جریان جدیدی از فضای عطر انگیز شهید و شهادت بودیم و شهدا بار دیگر در فضای جامعه ما روح جدیدی دمیدند.

طلایی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه وداع با شهید در مسجد جامع شهر بهار گفت: جوانان و بسیجیان و مردم ولایت مداری که با حضور گسترده خود در مراسم وداع با شهید با شور وحال وصف ناشدنی شرکت کردند و در جوار شهید پر افتخار خود سید میلاد حاضر شدند و فضای معنوی عاشورایی دیگری برپا کردند نمادی از زنده بودن شهید است.

وی با اشاره به کلام امام (ره) درباره ادامه دهندگان راه شهدا گفت: امروز شاهد این هستیم که عینا و مصداقا و عملا جوانان ما جا پای شهیدان گذاشته اند و شهیدان جنگ ندیده ما با همان شور و نشاط و سرزندگی برای دفاع از امنیت کشور و مسلمین جهاد می کنند و روحیه جهادی را احیا کرده اند که یکی از آن نمونه ها سید میلاد است.

طلایی افزود: طبق گفته هم رزمان سید شهید ما وی یکی از شجاعان عرصه مقاومت ضد تکفیری بود که با شجاعت تمام در مقابل نیروهای تکفیری ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

طلایی نیک با اشاره به خصوصیات بارز خانواده شهید بزرگوار در تربیت چنین فرزندی گفت: باید قدردان چنین خانواده ای بود که با چنین منشی توانستند چنین جوانی را پرورش دهندو چنین گوهری از دامان چنین خانواده هایی پرورده می شود.

سردار طلایی با اشاره به وصیت نامه شهید مصطفوی گفت: جمله به جمله وصیت نامه شهید نشان از آمادگی وی برای رسیدن به فیض شهادت است و تاکید وی در زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا نشان از زندگی حسین گونه و راه و رسم ولایت مداری است.

طلایی در ادامه با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح میهن اسلامی گفت: امروز شاهد آن هستیم که نه تنها استقلال و آزادی در داخل میهن برقرار شده که نیروی های مسلح ما امروز حرف اول قدرت نظامی را در منطقه می زنند وهم اکنون ما مقتدرترین و قدرتمندترین کشور در منطقه هستیم.

طلایی نیک با اشاره به زمان طاغوت و سلطه بیگانگان بر کشور گفت: ما تاریخ را فراوش نمیکنیم. در آن زمان طاغوت نوکر امریکا بود، اما هم اینک این عزت ، استقلال و آزادی به خاطر حاکمیت اسلام و دیانتی است که در کشور حاکم است و این به برکت خون شهدا و رهبری معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز مرز اعتقادی، سیاسی و اقتصادی هم پوشانی دارد و اگر کشوری اعتقاداتش با دیگری یکسان نباشد همین امر بر سیاست و اقتصاد آن کشور تاثیرگذار است.

وی افزود: اگر کسی ندای مسلمانی را بشنود و آن را لبیک نگوید مسلمان نیست. اگر مسلمانی تحت فشار قرار گرفت و فریاد برآورد وظیفه هر مسلمانی است که به او کمک کند و دفاع از نوامیس مسلمین و بلاد مسلمین امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما