وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:56   |   کد مطلب: 17155
همرزم شهید مدافع حرم:
مرا در کنار مادرم به خاک بسپارید
شهید مصطفوی 29 سال داشت که در مقابل تکفیریها برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافت و در این راه به مقام شهادت نائل آمد.

به گزارش نافع به نقل از بهارانه؛ سید میلاد مصطفوی به عنوان مدافع حرم در محور حلب همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شهادت رسید.

شهید مصطفوی 29 سال داشت که در مقابل تکفیریها برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافت و در این راه به مقام شهادت نائل آمد.

طی مصاحبه با یکی از همرزمان شهید سید میلاد مصطفوی، بهمن پناهی، چگونگی به شهادت رسیدن این شهید بزرگوار را جویا شدیم، وی گفت: هنگامی که دشمن در حال پیشروی بود این شهید توسط تک تیر انداز دشمن از ناحیه ی گلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دوستان این شهید با اعزام نیروی جدید و نفر بر بعد از دو ساعت درگیری موفق به عقب آوردن پیکر ایشان نشده بودند و تنها توانسته بودند که پیکر شهید مصطفوی را به یک فاصله نزدیک جابجا کنندو پیکر این شهید گرامی را در یک جای امن قرار دهند.

همرزم شهید سید میلاد مصطفوی گفت: از ویژگی های بارز شخصیتی ایشان میتوان به روحیه ی جهادی و مبارزه در راه خدا و شجاعت بسیار زیاد اشاره کرد.

پناهی ادامه داد: سید شهید رابطه ی بسیار قوی با شهدا داشت و همیشه از شهید همت و شهید زین الدین یاد میکرد.

وی به مناعت طبع و روحیه شاداب این بزرگوار اشاره کرد و گفت: تمام خوبی های که یک انسان میتوانست دارا باشد این جوان متواضع و با اخلاق ما دارا بود سید عزیز به فریضه نماز اول وقت اهمیت زیادی قائل بود و همیشه نوجوانان و جوانان را در مسیر معنودیت و عبادت سوق میداد.

پناهی ادامه داد: پس از شهادت سید میلاد همه ی ما نگران پدر شهید بودیم که چه پاسخی میتوانیم به پدر سید میلاد بدهیم و برای من خیلی عذاب آور بود که نتوانستم پیکر سید را بیاوریم و برایم مواجهه شدن با پدر شهید بسیار سخت بود. من از سید پرسیدم حرف خاصی برای بیان نداری ایشان در جواب گفته بود "تنها وصیت و خواسته ی من این است که در کنار مادرم مرا خاک بسپارید."

انتهای پیام/م

دیدگاه شما