وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 14:18   |   کد مطلب: 17149
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان همدان خبر داد:
راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج اولویت برنامه‌ حوزه جوانان همدان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان مجمع خیرین ازدواج و تقویت سمن‌ها را اولویت برنامه‌های حوزه جوانان دانست.

به گزارش نافع به نقل از فارس، اسدالله ربانی‌مهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تویسرکان اظهار کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در همه شهرستان‌ها و تقویت سمن‌ها از اولویت‌های حوزه جوانان در سال جاری است.

وی کار ویژه مجمع خیرین ازدواج را انجام کار فرهنگی و تسهیل در امر ازدواج آسان دانست و ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی نسبت به راه‌اندازی این مجمع اقدام خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه این مجمع باید مردمی بوده و از دولتی بودن خارج شود، افزود: به طور حتم این امر زمینه مشارکت بیشتر مردم در امر خیر ازدواج و کمک به زوج‌ها را فراهم می‌کند.

وی هدف مجمع خیرین ازدواج را تنها ارائه کمک مالی به زوجین ندانست و ادامه داد: در رهگذر تشکیل این مجمع، ده‌ها کار فرهنگی نیز انجام می‌شود که در اساسنامه این مجمع دیده شده است.

ربانی‌مهر با بیان اینکه همدان در حال حاضر یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه سمن‌هاست، گفت: در سال جاری سعی داریم با اجرای برنامه‌های مناسب زمینه تقویت سمن‌ها و راه‌اندازی سمن‌های جدیدتر را فراهم کنیم.

معاون فرماندار تویسرکان خواستار همکاری دستگاه‌های دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شد و از پرداخت 700 وام ازدواج به زوج‌های جوان تویسرکان خبر داد.

یحیی خورشیدخانی در پایان سخنانش گفت: بحث حل مشکل جوانان موضوع فرادستگاهی است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه کمک کنند.

پایان پیام/م

دیدگاه شما