وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 12:17   |   کد مطلب: 17141
مربی تیم کاراته شاهین ملایر گفت: تیم کاراته شاهین ملایر با چهار ورزشکار چهار مدال مسابقات کشوری کیوکوشین سبک کیوکوشین ایران را کسب کردند.

به گزارش نافع، امین باباخانی در گفت‌وگو با ملایری‎ها با اشاره به برگزاری مسابقات کیوکوشین کشور در تهران اظهار داشت: مسابقات کشوری کیوکوشین سبک کیوکوشین ایران با حضور 15 استان در تهران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در مجموعه ورزشی حیدرنیا و با حضور بیش از 200 ورزشکار در رده سنی  جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد.

مربی تیم کاراته شاهین ملایر با اشاره به نفرات اعزامی از ملایر به این مسابقات بیان کرد: چهار نفر از ملایر در این مسابقات شرکت رده وموفق به کسب چهار مدال شدند.

وی گفت: امین باباخانی، مصطفی نجفی، حمید میر شکار و شهاب رحیمی نفرات شرکت کننده در این مسابقات در غالب تیم شاهین ملایر بودند.

باباخانی با اشاره به تعداد مدال های تیم ملایر گفت: در این رقابت نفرات تیم ملایر موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز در رده های مختلف شدند.

وی با اشاره به مدال آوران ملایر در این رقابت ها افزود: در رده بزرگسالان حمید میرشکار  مقام دوم و امین باباخانی  مقام سوم و در رده جوانان مصطفی نجفی و شهاب رحیمی هر مقام سوم این رقابت ها را در اوزان مختلف کسب کردند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت