وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:46   |   کد مطلب: 17116
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تاکید کرد؛
ضرورت نظارت مستمر در راستای افزایش ایمنی در حمل و نقل جاده ای همدان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان بر امر نظارت بیشتر بر امور حمل و نقل عمومی در راستای افزایش ایمنی در حمل و نقل جاده ای همدان تاکید کرد.

به گزارش نافع به نقل از صبح الوند، نصرت الله حیدری در چهارمین جلسه شورای اداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان، هدف از تشكيل اين جلسه را بيان فعالیت واحدهای تعیین شده، تبيين ديدگاه ها و همچنين استفاده از نظرت و پيشنهادات همكاران در جهت بهبود هرچه بيشتر عملكرد  اداره کل  بيان كرد.

وی با اشاره به معرفی این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در امر برگزاری نماز، گفت: مشارکت همکاران در امر نظارت بر امور نمازخانه های واقع در محورها، دقت بر توجه رانندگان برای توقف در امر نماز مسافران، شرکت در نماز جماعت و سایر امور انجام شده در این راستا باعث شده این اداره کل در اجلاس نماز و کارگزاران استان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در اقامه نماز معرفی و موفق به کسب لوح تقدیر شود. 

حیدری اظهار کرد: همه ما باید با برگزاری همایش ها و مجالس، توسعه فرهنگ نماز را در داخل و خارج از اداره، به خصوص در بدنه حمل و نقل جاده ای نهادینه کنیم.

وی سپس با اشاره به وظیفه اصلی این سازمان در ایمنی حمل و نقل عمومی؛ افزود: با توجه به ماهیت کاری، بحث نظارت بر امور حمل و نقلی باید جدی گرفته شود و همه همکاران در واحد های مختلف باید نظارت بر امور حمل و نقل کالا و مسافر، به ویژه توجه به اجرای موارد ایمنی را جدی بگیرند .

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با تاکید بر ضرورت  نظارت مستمر بر  عملکرد مجموعه های حمل و نقلی استان گفت: در این مورد هیچ گاه کار دنبال ما نخواهد بود، مراجعه مستمر و پیوسته کارشناسان باعث می شود مشکلات کوچک دیده شود و با رفع مشکلات خرد از بوجود آمدن مشکلات جدی و بزرگتر جلوگیری شود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما