وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:39   |   کد مطلب: 17114
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: وصول بدهی 110 میلیارد تومانی مشترکان شرکت گاز می‌تواند 16 هزار خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

به گزارش نافع، محمدمهدی مهدوی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مشترکان این شرکت به‌طور متوسط در روزهای عادی روزانه نزدیک به 8 میلیون مترمکعب مصرف گاز دارند که در روزهای سرد سال این میزان به 13 میلیون مترمکعب می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر 540 هزار مشترک گاز در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری واداری در سطح استان همدان وجود دارد که بیش از 65 درصد از این میزان مشترکان شهری و مابقی مشترکان روستایی هستند.

مهدوی با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل سرما مصرف گاز به‌صورت غیرمجاز و با دست‌کاری در کنتورها افزایش می‌یابد اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر تخلف مشترکان و سرقت در مصرف گاز زیاد شده و تعداد زیادی از این متخلفین به دادگاه و مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: متأسفانه بخش قابل‌توجهی از اختلافات موجود در فروش گاز به دلیل وجود مشکل در دستگاه‌های اندازه‌گیری بوده و بخشی نیز به سبب مصرف غیرمجاز و دست‌کاری در کنتورهای گاز است.

وی بیان کرد: تاکنون 1100 روستا در سطح استان از ضریب نفوذ گاز استان به بیش از 99 درصد ارتقا می‎یابد بهره‌مند شدند که به‌زودی میزان گازدار شدن مشترکان روستایی از 90 درصد دارای گاز به 99 درصد در بخش جمعیتی شامل می‌شود.

مهدوی عنوان کرد: در هر قبض خانگی مشترکان در هر 2 ماه 100 تومان برای بیمه حوادث دریافت می‌شود که در زمان بروز حوادث تا سقف مشخصی به آنها برای جبران زیان خسارت پرداخت می‌شود و چندین سال است که در قانون بودجه تمام مشترکان خانگی روستایی و شهری زیرپوشش بیمه حوادث گاز قرار دارند.

 انتهای پیام/م

دیدگاه شما