وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:24   |   کد مطلب: 17113
مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان همدان با شرکت بیش از 140 کشتی‌گیر در دو رشته آزاد و فرنگی به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش؛ در این رقابت‌ها که در سالن کشتی شهید خدارحمی نهاوند برگزارو  کشتی‌گیرانی از 8 شهر استان همدان با همه به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و بعد از برگزاری بیش از 155 رقابت کشتی‌گیران قهرمان در 10 وزن مشخص شدند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی تیم شهرستان نهاوند موفق شد با کسب 80 امتیاز بااقتدار قهرمان استان همدان شود و تیم‌های همدان و تویسرکان به ترتیب با 73 و 65 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین حضور دو تن از کشتی گیران باشگاه شاهد شهرداری  در تیم همدان  آقایان: امین طاهر لو در وزن 50 کیلو گرم و مرتضی بیات در وزن  46 کیلوگرم توانستند به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نمایند.

در مسابقات کشتی فرنگی 64 رقابت با حضور 58 نفر و در 10 وزن برگزار شد که تیم نهاوند در 5 وزن قهرمان شد.

 

در رقابت‌های کشتی آزاد نیز پس از انجام مسابقه‌های نهایی نفرات برتر 10 وزن مشخص شدند و پس از جمع‌بندی امتیازات این تیم همدان بود که با 90 امتیاز مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های کشتی آزاد نیز 83 نفر وزن‌کشی کردند و پس از تیم همدان تیم نهاوند فقط با دو امتیاز اختلاف به مقام نایب‌قهرمانی این مسابقات رسید.

در رقابت‌های کشتی آزاد 95 مسابقه برگزار شد و پس از تیم‌های همدان و نهاوند تیم شهرستان اسدآباد با 65 امتیاز به مقام سوم مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی استان همدان دست‌یافت.

در رقابت‌های کشتی آزاد نیز شهرستان نهاوند موفق شد در 10 وزن به 5 مقام اولی دست یابد.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که بهمن‌ماه امسال در شهر تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت