وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 10:58   |   کد مطلب: 17105
رئیس سازمان صنعت همدان خبر داد:
افزایش 5 برابری سفارش قطعه‎سازان همدان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با توجه به تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، قطعه‌سازان خودرو در استان همدان با افزایش پنج برابری سفارش از خودروسازان روبه‌رو شدند.

به گزارش نافع، حمیدرضا متین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح‌های صنعتی شاخص استان همدان به صورت مداوم پیگیری می‌شوند، اظهار کرد: این طرح‌ها که از پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی برخوردار است، پیگیری و هر دو هفته یکبار گزارش آن به استاندار اعلام می‎شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها از فقر صنعتی خارج شویم، افزود: این هفته پیگیری‌ها درباره پروژه فولاد فامنین ادامه خواهد داشت که امیدواریم  سرمایه‌گذار راضی به خرید زمین در منطقه دیگری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: فولاد فامنین، پتروشیمی هگمتانه و طرح‌های مختلفی که دارای پیشرفت‌های متفاوتی از 7 تا 97 درصدی هستند در این طرح دنبال می‎شوند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی در 6 ماه نخست امسال شاهد رشد چهار درصدی صادرات از گمرک همدان بودیم در حالی که تمام نقاط کشور با کاهش میزان صادرات مواجه بودند.

متین خاطرنشان کرد: کارخانه‌های تولید سیمان و فولاد در استان همدان برخلاف سایر نقاط کشور مشغول به فعالیت و صادرات محصولات خود هستند و کار خود را ادامه می‌دهند.

وی از افزایش میزان سفارشات به تولیدکنندگان قطعات خودرو در داخل استان خبر داد و  گفت: هفته گذشته نیز با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، میزان سفارش خودروسازان از تولیدکنندگان قطعات اتومبیل پنج برابر افزایش یافته است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما