وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 08:43   |   کد مطلب: 17102
سهراب بهرامی، رزمی‌کار ملایری که در مسابقات جهانی کیک‌بوکس، قهرمان جهان شد، مدال طلای این مسابقات را به فرزند شهید مجید صانعی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تقدیم کرد.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، قهرمان کیکی بوکس جهان ظهر امروز در مراسم استقبال مردم ملایر مدال طلای این مسابقات را به فرزند شهید مجید صانعی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تقدیم کرد و اظهار داشت: وقتی خبر شهادت ایشان را شنیدم بسیار ناراحت شدم و شب فینال قرار گذاشتم که اگر خدا کمک کرد و توانستم مدال طلا بگیرم مدال را به پسر شهید صانعی تقدیم کنم.

سهراب بهرامی در مورد این مسابقات نیز گفت: مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ در چهار روز در شهر والنسیا اسپانیا برگزار شد که 1800 ورزشکار از حدود 65 کشور جهان در این مسابقات حاضر بودند.

وی افزود: تیم ایران در این مسابقات در استایل کی‌وان مسابقات مبارزه داخل رینگ شرکت کرد که خوشبختانه مقام اول تیمی را با شش مدال طلا و یک نقره کسب کرد، بنده نیز تنها نماینده استان در این رقابت‌ها بودم که در وزن 80 کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را به دست آوردم.

مسابقات جهانی کیک بوکسینگ از ششم آبان‌ماه در شهر والنسیای اسپانیا برگزار شد و سهراب بهرامی رزمی‌کار ملایری در وزن 80 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مقتدرانه و برای نخستین بار قهرمان جهان شد.

سهراب بهرامی که کمربند طلایی مسابقات جام مدیترانه ترکیه و چندین قهرمانی در مسابقات کشوری را در کارنامه خود دارد امروز وارد ملایر شد و با حضور رئیس اداره ورزش ملایر، اعضای شورای شهر و غیره مورد استقبال مردم ملایر قرار گرفت.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت