وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 08:40   |   کد مطلب: 17101
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) دو شهید گمنام 24 و 27 ساله عملیات محرم و خیبر در شهر فیروزان و بخش خزل نهاوند تشییع و در پارک کشاورز این شهر تدفین می‌شوند.

به گزارش نافع،کامران کریمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: جلسه هماهنگی برای استقبال مردمی با فرماندار و بخشدار بخش خزل برای ورود شهدا انجام شد که در مدت دو روز در شهرستان نهاوند و شهر فیروزان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی اجرا و سپس تشییع و تدفین می‌شوند.

وی گفت: سال‌ها است که مردم و مسئولان ولایت‌مدار بخش خزل و شهر فیروزان در حال نامه‌نگاری برای خاکسپاری دو شهید گمنام در این منطقه هستند که در نهایت امسال با این درخواست موافقت شد و در یکی از بهترین نقاط این شهر در پارک کشاورز دو شهید گمنام جوان در دل خاک آرام می‌گیرند.

کریمی افزود: مردم و انقلاب ما هر چه دارد از برکت خون پاک همین شهدا است که باید از دستاوردهای خون آنها و شناساندن حرکت ارزش این شهیدان به نسل جوان جامعه امروز بیشترین تلاش را انجام دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در سال‌های اخیر که 5 شهید گمنام در تپه ابوذر نهاوند آرمیدند ولی چند سال است که مردم و مسئولان سه شهر اقماری برزول، گیان و فیروزان نهاوند و خانواده‌های شهدا درخواست‌های زیادی را دارند تا افتخار میزبانی پیکر مطهر شهدای گمنام نصیب آنها شود.

وی بیان کرد: مراسم استقبال و به خاکسپاری این دو شهید گمنام عزیز به مدت دو روز در شهرستان نهاوند و فیروزان برگزار می‌شود که در روز شنبه پس از ورود پیکر شهیدان به نهاوند در ساعت 30 و 16 دقیقه در میدان 15 خرداد نهاوند، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند.

کریمی گفت: مراسم وداع با شهدا با حضور خانواده‌ها و جوانان در حسینیه فاطمیون جنب سپاه نهاوند در ساعت 30 و 20 انجام می‌شود و در روز یکشنبه هم‌زمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) با عبور کاروان شهدای گمنام از نهاوند به سمت شهر فیروزان مراسم بدرقه و به خاکسپاری در پارک کشاورز این شهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ این دو شهید گمنام 24 و 27 ساله در تفحص جدید کمیته جست‌و‌جوی مفقودین نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و شرهانی که متعلق به عملیات خیبر و محرم است تفحص شدند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما