وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:26   |   کد مطلب: 17093
مدیرکل ورزش و جوانان استان:
خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است و با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران و دلسوزان تیم می توانیم به این خواسته مردم برسیم.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، رسول منعم پس از پیروزی پاس برابر فولاد یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه از پیروزی پاس برابر فولاد یزد خوشحال هستیم چرا که این پبروزی می تواند انگیزه مضاعفی در بازیکنان برای پیروزی های بعدی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خواسته مردم همدان تعالی تیم پاس است و باید با تلاش و کمک همه دلسوزان تیم آبروی از دست رفته را بازگردانیم.

منعم تصریح کرد: خوشخبختانه مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه پاس همدان افرادی بومی هستند که این ملاک خواسته مردم همدان بود و امیدواریم پیروزی های پاس در لیگ دسته اول تداوم داشته باشد.

منعم در خصوص بدهی های تیم پاس در فصل جاری لیگ دسته یک کشور گفت: با حمایت های استاندار بسیاری از بدهی فصول گذشته پرداخت شده است و امیدوارم هرچه زودتر اوضاع مالی گذشته پاس حل و فصل شود.

منعم افزود: باشگاه پاس همدان متعلق به جوانان استان همدان است و این باشگاه باید به استعدادهای که در شهرستان های استان نیز وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: موفقیت پاس دور از دسترس نیست و با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران و دلسوزان تیم می توانیم به این خواسته مردم برسیم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت