وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 11:37   |   کد مطلب: 17069
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
تبعیت از رهبری و حفظ ارزشهای انقلاب راه مبارزه با نفوذ آمریکاست
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: راه مقابله با نفوذ آمریکا، تبعیت از رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب است .

به گزارش نافع، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان در گفتگو با شبنم ها اظهار داشت: ملت بزرگوار ایران اسلامی با روحیه ایثار و مقاومت نظام اسلامی را بیمه کرده و اجازه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را نخواهند داد.

فاطمه ستاری نوید افزود: فرهنگ درخشان سالهای مقاومت با افتخارآفرینی شهدا و ایثار مردان و زنانی است که سلامت، امنیت و اقتدار جامعه را با استکبار ستیزی استمرار بخشیدند و بارها کوس رسوایی آمریکا این دشمن دیرینه نظام را درهم کوبیدند و هرگز از ارزشها و آرمان های خود دست نکشیدند.

وی با تأکید بر اینکه فصل الخطاب مصالح کشور امروز در رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قواست، ادامه داد: از بدو پیروی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا توطئه های فراوانی برای نظام ما داشته که با هوشیاری و بصیرت رهبری و ملت ایران اسلامی همواره موجب شکست و ناکامی گردیده، همانگونه که رهبری بیان داشتند آمریکا بخش عمده مشکلات در منطقه است نه بخشی از راه حل مشکلات که بخواهد برای ما دلسوزی نماید.

مسئول سازمان جامعه زنان استان گفت: ورود استکبار جهانی در صحنه های سیاست، اقتصاد، آموزش و فرهنگ سم مهلکی خواهد بود که بی تردید زیان های اساسی برای نظام ما خواهد داشت. از این رو هشدارهای رهبری در سیاست خارجی بر آن است تا راه نفوذ بیگانگان بسته گردد و جمهوری اسلامی هوشمندانه حرکت و عمل نماید.

این مقام مسئول در جامعه زنان استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: راه مقابله با نفوذ آمریکا، تبعیت محض از رهبری و حفظ ارزش های انقلاب است که ارث گرانبهای شهدای ماست. با توجه به تأکید رهبری سیاست خارجی کشور همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی است که متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمان های انقلاب است و با رفت و آمد دولت ها با سلایق و ابتکارات گوناگون تغییر نمی کند. پس مواظب باشیم به دشمن لبخند نزنیم تا عظمت و اقتدارمان همچون گذشته استوار بماند.

پایان پیام/م

دیدگاه شما