وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 17057
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای درصدد حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند.

به گزارش نافع، عطا‌ء‌الله سلطانی‌صبور در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر لزوم توجه به شعار استکبارستیزی، اظهار کرد: توجه به استکبارستیزی یکی از مصادیق عمل به قرآن است و ما تا ابد، استکبارستیز باقی خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در رأس استکبار قرار دارد، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» همیشه باقی است و تخفیف و تعطیلی این شعار را در خصوص شیطان بزرگ نخواهیم داشت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه انقلابی بودن و پایداری به اصول نظام است و تا زمانی که آمریکا دست از خوی استکبارستیزی خود برندارد ماهیت این شعار تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا تا زمانی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد و دست از جنایات خود در سوریه، لبنان، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی بر نمی‌دارد، مصداق استکبار است و شعار ما در حق او نیز «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.

سلطانی‌صبور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات صورت‌ گرفته با اجازه مقام معظم رهبری و در رابطه با مسائل هسته‌ای است و ارتباطی با بحث نفی استکبار‌ستیزی ندارد.

وی با بیان اینکه عده‌ای خام‌اندیش ادعا کرده‌اند باید شعار «مرگ بر آمریکا » در نماز جمعه حذف شود، افزود: آنها همان کج‌فهمانی هستند که معنای ارزش‌های اسلامی، ولایتمداری، مسلمان بودن و آزاده زیستن را درک نمی‌کنند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید امسال با درایت و حساسیت بیشتری مراسم راهپیمایی 13 آبان را برگزار کنیم، چراکه این مسئله موضع ما را مشخص خواهد کرد، تصریح کرد: استکبارستیزی بیانگر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی است و برخی از افراد درصدد هستند در این رویه شائبه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعاع گسترده‌ای دارد که مسیر خود را طی خواهد کرد، افزود: روز 13 آبان همچنان نماد استکبارستیزی و طنین شعار مرگ بر آمریکا خواهد بود.

پایان پیام/م

دیدگاه شما