وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:02   |   کد مطلب: 17056
رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با بیان اینکه ذره‌ای از دشمنی آمریکا کم نشده است، گفت: در استکبارستیزی تابع رهبریم.

به گزارش نافع به نقل از فارس، سعید نظری امشب در آستانه روز ملی استکبارستیزی در جمع نمازگزاران مسجد بنی فاطمه در شهرک شهیدبهشتی همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر استکبارستیزی تاکید داشتند و آمریکا را شیطان بزرگ دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا خوی درندگی دارد اما در نگاه برخی چنین نیست و خواب نزدیک شدن به آمریکا را می‌بینند، بیان کرد: متاسفانه برخی از درجه دشمن‌شناسی کمی برخوردارند و با ساده‌اندیشی، افکار غربی را در اذهان خود می‌پرورانند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه ذره‌ای از دشمنی آمریکا کم نشده است، افزود: ما در آمریکاستیزی پیرو رهبری هستیم.

وی یادآور شد: اگر پرده حادثه منا کنار رود اتفاقات آن عیان شده و شیطنت‌های استکبار در آن آشکار خواهد شد.

*ضرورت بازنگری و مطالعه دانشجویان در اسناد لانه جاسوسی

وی با تاکید بر بیانات رهبری مبنی بر مطالعه دقیق اسناد تسخیر لانه جاسوسی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان به دنبال مطالعه اسناد لانه جاسوسی باشند تا متوجه خباثت استکبار جهانی شوند.

نظری با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی موهبت الهی است، گفت: امام (ره) نیز با تأیید کار دانشجویان و دانش‌آموزان این اقدام را انقلاب دوم نامیدند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مرگ بر آمریکا» پشتوانه عقلی دارد و این شعار مرگ بر سیاست‌های آمریکاست و توهین به مردم این کشور نیست.

*13 آبان امسال متفاوت برگزار می‌شود

وی 13 آبان امسال را متفاوت از سال‌های قبل دانست و گفت: فردا همه باید در راهپیمایی باشیم زیرا مبارزه با آمریکا دارای پشتوانه عقلی و متکی به پشتوانه مردمی است.

نظری با تاکید بر اینکه باید بصیرت داشت و زمان‌شناس بود، اظهار کرد: امروز باید با حضور به موقع در صحنه برای دفع فتنه‌های فرهنگی و سیاسی دشمن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ما فرزندان غدیر هستیم و پیام غدیر ولایت‌پذیری است، تصریح کرد: نباید از رهبری پیش افتاد بلکه باید رهرو ولایت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحریم دست ما را نبسته بلکه طبق بیانات رهبری تحریم فرصت است و با اقتصاد مقاومتی می‌توان از تحریم‌ها عبور کرد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما