وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 08:51   |   کد مطلب: 17051
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت 13 آبان:
13 آبان فرصتی برای واکاوی عمیق پرونده استعمارستیزی مردم ایران است
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرصت مناسبی است تا ضمن واکاوی عمیق پرونده استعمارستیزی مردم ایران، رشادت ها و مجاهدت های جوانان و نوجوانان در سال های 57 و58 به ویژه دانش آموزان انقلابی بازخوانی شود.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، متن پیام عبدالرضا فولادوند به شرح زیر است:

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم
 تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی صفحات درخشانی از حماسه آفرینی ها و ایثارگری ها دارد که هریک از آنها از مصادیق بارز نقطه عطف تاریخی به حساب می‌آیند. در این میان 13 آبان به عنوان یک روز بزرگ تاریخی و به جهت تأثیرگذاری آن در انقلاب شکوهمند اسلامی از اهمیت  خاصی دارد.
 سه اتفاق مهم 13 آبان (فریادهای حق طلبانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی علیه طاغوتیان در سال 43، حرکت حماسی دانش آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیرلانه جاسوسی دشمن توسط دانشجویان غیور در سال 58) این روز را در تاریخ معاصر  ایران ماندگار کرده است.
 بدون شک یوم الله 13 آبان که در آن ده ها دانش آموز به دست طاغوتیان به خاک و خون کشیده شدند، نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی و آزادگی ملت بزرگ ایران  و مظهر مبارزه با مظاهر استبداد و استعمار است.
 روحیه ی استکبار ستیزی ملت ایران همواره زمینه ساز پیروزی های بزرگی بوده و دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی را با شکست و ناکامی مواجه کرده است و امروز نیز فرزندان ملت با همین روحیه در صحنه های مختلف از جمله  عرصه ی دیپلماسی افتخارآفرینی کرده و قدرت های بزرگ جهانی را وادار به تمکین در مقابل حقوق ملت بزرگ ایران نموده اند.
 روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرصت مناسبی است تا ضمن واکاوی عمیق پرونده استعمارستیزی مردم ایران، رشادت ها و مجاهدت های جوانان و نوجوانان در سال های 57 و58 به ویژه دانش آموزان انقلابی بازخوانی شود.
 این جانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای  والامقام و تبریک روز دانش آموز را به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، عزت و سرافرازی ایران اسلامی را در سایه ی رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  همراه با دولت تدبیر و امید آرزومندم.
                                                                    عبدالرضا فولادوند
                                                         مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

انتهای پیام/م

دیدگاه شما