وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 آبان 1394 ساعت 10:10   |   کد مطلب: 17001
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش میر سیدعلی همدانی قطعی نشده است.

به گزارش نافع به نقل از فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: همایش بین‌المللی میرسید علی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان ماه جاری با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش میرسید علی همدانی قطعی نشده است، بیان کرد: رئیس مجلس در سفر به استان همدان و از دعوت از وی برای حضور در همایش میر سید علی همدانی ابراز تمایل کرد اما هنوز حضور وی قطعی نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی استان همدان مسیر تردد زائران و عاشقان اباعبدالله (ع) است، افزود: بر اساس اعلام نیروی انتظامی در سال گذشته در اربعین حجم تردد در استان 200 درصد افزایش داشته است.

وی خواستار آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) در استان همدان شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در مسیر عبور زائران از آنها پذیرایی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این جلسه گفت: صدا و سیمای مرکز همدان با ارسال نامه‌ای به سازمان مدیریت استان خواستار اعتباری برای راه‌اندازی سیستم آی.پی.تی.وی است.

حسین میسر اجرای کامل سیستم آی.پی.تی.وی را نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار دانست و بیان کرد: سهم بزرگی از این اعتبار از سوی سازمان اختصاصی می‌یابد و از سهم استان در این باره نیازمند 2 میلیارد تومان هستیم.

وی در خصوص سیستم آی.پی.تی.وی اظهار کرد: با اجرای این سیستم برنامه‌های سیما، صدا و آرشیو مرکز به طور آنلاین در اختیار مخاطب است.

گفتنی است، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و در خصوص درخواست اعتبار صدا و سیمای مرکز همدان، استاندار با پرداخت یک‌میلیارد تومان اعتبار به شرط جذب اعتبار از مرکز توسط صدا و سیما مرکز همدان موافقت کرد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما