وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:59   |   کد مطلب: 16996
گل آلود شدن آب شرب بسیاری از مناطق شهر تویسرکان مردم را نگران کرده است.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، مردم تویسرکان از ظهر امروز با مشاهده آب گل آلود در لوله های منازل خود تعجب بسیار کردند و برخی بر این تصور هستند که شاید لوله  ههای آب شرب آن منطقه آسیب دیده است.ولی با توجه به گزارش های صورت گرفته مشخص شده است در بسیاری از نقاط تویسرکان از ظهر امروز آب شرب شهر گل آلود است.

مناطقی از قبیل، شهرک فرهنگیان، شهرک نیروی انتظامی، شهرک وحیدیه، خیابان امین، خیابان دکتر صادق آینه وند( حافظ غربی)، خیابان حافظ شرقی، خیابان انقلاب و سه راه حافظ و منطقه میدان شهیدرجایی جاده قلعه قاضی از جمله مناطقی هستند که شهروندان آب را گل آلود و تا حدودی به زنگ سبز کم رنگ مشاهده کرده اند.

شهروندان با انتقاد از بی توجهی مسئولان درحفظ سلامت مردم، از وضعیت به وجود آمده نارضای هستند و از مسئولان جواب فوری می خواهند.

خانم مالمیر یکی از شهروندان تویسرکانی است که در خیابان امین زندگی می کند، وی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: من نوزاد دو ماهه ای دارم، از ظهر هم که آب شرب منزلمان گل آلود است و می خوام برای نوزاد شیرخشک تهیه کنم، اما نگرانم، به همنین دلیل همسر خود را قانع کردم تا زیر این بارش باران آب معدنی تهیه کند.

خانم هستی نیز که در شهرک نیروی اتظامی زندگی می کند، عنوان کرد: گویا این دردسرهای آب تویسرکان همچنان باید وجود داشته باشد، این گل آلودی آب حتی اهالی خیابان های شهرک قائم را هم ناراحت و نگران کرده است.

وی می افزاید: از آب معدنی هم با توجه به موارد رخ داده و اعلام شده در صدا و سیمای ملی درباره استفاده برخی از آن ها نگران هستیم تا استفاده کنیم.

خانم بختیاری که در خیابان دکتر صادق آینه وند( حافظ غربی) زندگی می کند، می گوید: گل آلودی آب حالت خاصی دارد گویا سبز کم رنگ است.

آقای سوری که در منطقه میدان شهیدرجایی جاده قلعه قاضی دیگر همشهری تویسرکانی نیز از گل آلود بودن آب نگران است و نمی داند که چه باید کند.

همشهری دیگری نیز گفت: واقعا الان فکر کنید تشنه اید آب خوردن نیست مغازه‌ای هم باز نیست من به فدای لب تشنه حسین فدای علی اصغر رقیه ...فرزند من هنوز کربلا رو درک نکرده است، آب می خواهد مسئولان فکر کنند امداد رسانی فوری وکوتاه اگر الان زلزله بیاد چه می کنند تا فردا صبر می کنند، آیا چون روز جمعه است و شب نباید پاسخ شهروندان را بدهند؟!

وی که در سه راه حافظ زندگی می کند؛ می افزاید: گل آلوی آب به گونه ای است که حتی ته نشین هم نمی شود و دقیقا به رنگ شربت آب لیمو سبز بسیار بسیار کم رنگ است.

به گزارش رودآور، شهروندان تویسرکانی از وضعیت گل آلود شدن شرب شهر بسیار نگران هستند و از مسئولان توضیح می خواهند که چه باید کرد؟!!!

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما