وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:39   |   کد مطلب: 16963
سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري همدان:
تکاليف دستگاههاي اجرايي همدان در اقتصاد مقاومتي مشخص مي شود
سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري همدان گفت: وظيفه و تکاليف دستگاه هاي اجرايي همدان در اجراي اقتصاد مقاومتي مشخص مي شود و دستگاهها نيز موظف به اجراي آن هستند.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، احمد فضلعلي در کارگروه امور اقتصادي استان همدان افزود: توجه و پرداختن به اقتصاد مقاومتي به عنوان يکي از تاکيدات مقام معظم رهبري از وظايف دستگاههاي اجرايي است.

وي اظهار کرد: نقش بي بديل بخش کشاورزي در اقتصاد استان نيز بر کسي پوشيده نيست به اين دليل نيز پرداختن به بخش کشاورزي و اهداف و برنامه هاي اين حوزه به عنوان يکي از دستور کارهاي کارگروه امور اقتصادي استان قرار خواهد گرفت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نصب دستگاههاي هشدار در مقابل سرمازدگي در باغات استان همدان ادامه داد: با توجه به هزينه بر بودن نصب اين دستگاه نمي توان آن را يک راهکار کامل و عملي تلقي کرد بلکه بايد بدنبال پيدا کردن راهکاري بود که هزينه چنداني هم براي کشاورز نداشته باشد.

وي اضافه کرد: بيمه هنوز حداقل خسارت هاي سرمازدگي به محصولات را به کشاورزان پرداخت نکرده است که به دنبال رفع اين مشکل هستيم.

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان نيز در اين کارگروه گفت: متاسفانه درکمک به واحدهاي توليدي بيشتر واحد هايي که به دلايلي مانند توانايي در بازپرداخت تسهيلات مشکل دارند مورد حمايت قرار مي گيرند.

مسعود اقلامي افزود:در حاليکه واحد هايي که در حال انجام کار خود بوده و باري از دوش صنعت استان برداشته اند مورد حمايت چنداني نيستند در حاليکه براي ايجاد انگيزه اين واحد ها نيز بايد بسته هاي حمايتي براي اين واحد ها نيز در گرفته شود.

رهبر معظم انقلاب در بهمن ماه سال 92 سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي را به مسوولان کشور ابلاغ کرد ند و هدف از استفاده از سياست اقتصاد مقاومتي استفاده از توان داخلي و مقاومت در مقابل تحريم ها با ايجاد کمترين بحران است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما