وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 آبان 1394 ساعت 14:34   |   کد مطلب: 16961
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از گشایش نمایشگاه بین المللی کتاب کودکان و نوجوانان همزمان با 24 آذرماه امسال در همدان خبرداد.

به گزارش نافع، فاضل عبادی در جلسه انجمن نهاد کتابخانه‌های استان در استانداری همدان اظهار کرد: در راستای تبدیل همدان به قطب فعالیت‌های فرهنگی و هنری کودک و نوجوان، امسال همدان میزبان چندین برنامه کودک و نوجوان بود و در ماه آینده نیز با مشارکت اهالی رسانه و سایر مسئولان شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در این حوزه هستیم.

عبادی با تأکید بر اینکه کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و باید مورد آموزش قرار بگیرند، افزود: تقویت فعالیت‌های فرهنگی- هنری به ویژه برای نسل آینده بسیار ضروری است.

مدیرکل ارشاد همدان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه تجسمی آیات قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

عبادی همچنین از تشکیل ستاد کتاب در همدان خبر داد و افزود: 42 برنامه برای گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در استان همدان مورد بررسی قرار گرفته است، ضمن اینکه در طول سال نیز برنامه‌های مختلفی را در این حوزه در نظر داریم.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما