وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 آبان 1394 ساعت 08:58   |   کد مطلب: 16945
بخشدار زند از ادای حق میهمان نوازی شهدا، از سوی مردم روستای پری و شهر زنگنه خبر داد.

به گزارش نافع، هاشم جهانگیری از تشکیل ستاد فرعی در بخش زند شهرستان ملایر برای استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام خبر داد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان ناحیه مقاومت بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، شورای شهر ملایر و شورای روستای پری در این ستاد، اظهار کرد: طی مصوباتی در این ستاد، نحوه استقبال از شهدای گمنام را مشخص کردیم.

بخشدار بخش زند با بیان اینکه دیروز عصر پیکر شهدای گمنام از محور اراک به همدان وارد روستای پیروز شدند، از استقبال پرشور مردم این روستا از شهدا سخن گفت و افزود: پس از سخنرانی و روضه‌خوانی روحانی روستا و تشییع کوتاه، پیکر مطهر شهدا بر روی دستان شهیدپرور اهالی منطقه همراه با سینه‎زنی و زنجیرزنی وارد بلوار شهر زنگنه شد.

وی سپس از برگزاری مراسم اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام خبر داد و با بیان اینکه یکی از این شهدای گمنام 16 ساله بوده و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، اظهار کرد: اینکه خودم توفیق حضور در عملیات بدر را داشته‎ام سبب شد بیش از پیش با پیکر این شهید همنوا شوم.

جهانگیری با تقدیر از استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و قدرشناس منطقه از شهدای گمنام، از زحمات نماینده کمیته جستجوی مفقودین در غرب کشور نیز تشکر کرد و از رایزنی با این مقام مسئول برای میزبانی یک شهید گمنام در روستای پری در جوار امامزاده دوخواهران این روستا که بیش از 30 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، خبر داد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال آتی شاهد اهدای این هدیه الهی به مردم شهیدپرور روستای پری یا شهر زنگنه باشیم.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما