وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:12   |   کد مطلب: 16927
مربی تیم تکواندو دانشجویان دخترهمدان گفت: در این دوره از رقابت ها که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار گردید، تیم دانشجویان دخترهمدان موفق شد با کسب چهار نشان رنگارنگ در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش نافع، راضیه خدا بنده لو در گفتگو با همدان ورزش؛ اظهارداشت: دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای استان همدان موفق شدند تا در مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دانشگاه های منطقه هشت کشور کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش گذارند.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار گردید، تیم دانشجویان دخترهمدان موفق شد با کسب چهار نشان رنگارنگ در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد.

این مربی خوش آتیه همدانی با تقدیر از درخشش خوب شاگردانش در این دوره از مسابقات، عنوان داشت: یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز حاصل نبرد دانشجویان همدان در این رقابت ها بود.

خدابنده لو که تا کنون توانسته است با تلاش های خود در عرصه تکواندو جایگاه های مناسبی را برای همدان رغم بزند، در بخش دیگری از سخنانش گفت: امید آن می رود تا با توجه بیشتر مسئولین به این رشته ورزشی بتوانیم جایگاه های بهتری را در سطح ملی کسب نماییم.

وی اضافه کرد: باتوجه به تجربه خوب تکواندو کاران همدانی در عرصه های گوناگون می توانیم با اندکی تمرین مناسب تر به قله های موفقیت دست پیدا کنیم.

مربی تیم تکواندو دانشجویان دختر همدان در پایان خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت قطعا می تواند آینده ای روشن را برای ورزش استان رقم بزند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت