وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394 ساعت 11:36   |   کد مطلب: 16913
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
تمجید رهبری از مردم همدان مدال عزت و افتخار است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در تمجید از مردم همدان، مدال عزت و افتخار برای این دیار است.

به گزارش نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تجلیل و تمجید از مردم همدان در استقبال از پیکر شهید همدانی اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در تمجید از مردم همدان، مدال افتخاری برای این دیار است.

وی با بیان اینکه رهبری در سه نوبت راجع به همدان ایراد سخن داشتند، گفت: رهبری در پیام خود به مناسبت شهادت سردار همدانی، در دیدار با نخبگان و دیدار با خانواده شهید به شکوه مراسم تشییع اشاره داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مردم همدان بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده و همواره گوش به فرمان ولی فقیه خواهند بود بیان کرد: بیانات رهبری مدال افتخار عزت و سربلندی برای مردم همدان است که وظیفه آنها را در رهروی از راه ولایت سنگین‌تر می‌کند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه مردم همدان نیز در برابر تقدیر معظم‌له، اطاعت از فرامین رهبری، وحدت و انسجام و حفظ روحیه ایثار و شهادت‎طلبی را همچنان در زندگی خود ساری و جاری خواهند کرد، یادآور شد: دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همواره در عرصه ایثار و فداکاری پیشگام بوده و نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) عیان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیروی از ولایت فقیه را لوح افتخار مردم همدان دانست و گفت: مردم بزرگ همدان همواره لبیک‎گوی فرامین رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و با استواری بر ایمان و اعتقاد خود این مسیر با عزت را ادامه خواهند داد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما