وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394 ساعت 11:20   |   کد مطلب: 16909
توضیحات سلطانی صبور درباره نشست کمیسیون آموزش با وزیر علوم
نماینده رزن: کمیته بررسی تاثیر برجام بر وضعیت علمی کشور تشکیل می شود
ماینده رزن و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز کمیسیون متبوعش مورد سوالات متعدد قرار گرفت، از قانع نشدن عموم نمایندگان از پاسخ‌ها خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از خانه ملت، عطاالله سلطانی صبور تشریح جزئیات جلسه روزدوشنبه 4 آبان ماه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میهمان امروز کمیسیون بود که مورد سوالات مختلف اعضاء کمیسیون آموزش قرار گرفت ولی پاسخ‌های وزیر نتوانست نمایندگان را قانع کند.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال «تاثیرات برجام بر وضعیت علمی کشور در آینده» به عنوان مهمترین سوال این جلسه که به امضاء 30 نفر از نمایندگان رسیده بود از سوی وزیر بی‌جواب ماند چراکه به گفته او هنوز بررسی‌های لازم در این زمینه انجام نشده است اما مقرر شد کمیته‌‌ای در وزارت علوم تشکیل و پس از انجام بررسی‌های لازم پاسخ کاملی اعلام شود.
وی به پرسش دیگر نمایندگان از وزیر علوم در کمیسیون آموزش اشاره کرد و افزود: وضعیت جذب نیروهای علمی دانشگاه‌ها و هیات علمی مورد اعتراض و انتقاد بود که پاسخ آقای فرهادی به این سوال هم برای نمایندگان و نماینده سوال کننده قانع کننده نبود، البته دستورالعمل هایی در این زمینه داشت که باید تکمیل شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان توضیح داد: شیوه انتخاب دانشجویان برای اردوهای علمی به خارج از کشور و ضرورت برگزاری این اردوها پرسش دیگری بود که باز هم پاسخ وزیر مورد قبول نماینده سوال کننده واقع نشد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما