وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 10:14   |   کد مطلب: 16882
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد؛
گل تپه میزبان دو شهید گمنام می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر گل تپه تشییع و در بوستان صبای این شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش نافع، سرهنگ محمود بداغی در گفت‌و‌گو با کورنگ، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش اظهار داشت: درخواست های مکرر مردمی برای میزبانی از شهدای گمنام در شهر گل تپه تحقق یافته است و روز جمعه 8 آبان ماه، این شهر میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهد بود.
وی از مراحل آماده سازی محل دفن شهدای گمنام شهر گل تپه خبر داد و گفت: شهدای گمنام توسط مردم از میدان خاتم الانبیاء (ره) گل تپه به سمت بوستان صبای این شهر تشییع و در آنجا به خاک سپرده می شوند.
بداغی با اشاره به تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها به ویژه سردار همدانی طی روزهای گذشته اظهار داشت: در ایام محرم امسال حال و هوای استان همدان، با حضور شهدا رنگ و بوی حماسی به خود گرفته است که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.
وی میزبانی شهدای گمنام را در شهر گل تپه یک توفیق الهی برای مردم این بخش دانست و گفت: امیدواریم ما مردم و مسئولین بتوانیم میزبان خوبی برای این پرستوهای خونین بال باشیم.
محمود بداغی عشق و ارادت مردم گل تپه به مقام شهدای گمنام را ستودنی دانست و از تلاشهای مسئولین این بخش برای استقبال از شهدای گمنام به ویژه از زحمات امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضاء شورای اسلامی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج این بخش تقدیر کرد.
وی ضمن دعوت از مردم شهیدپرور گل تپه برای حضور در این مراسم گفت: مردم کبودراهنگ همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حرکت ها و حماسه های بی نظیری خلق کرده اند که قیام پنجم آبان و تقدیم بیش از 600 شهید در دوران دفاع مقدس نمونه های از هوشیاری، بصیرت و غیرت دینی و انقلابی آنان است.
بداغی شهدا را مفاخر معنوی انقلاب اسلامی خواند و افزود: استقبال از شهدای گمنام باعث حرکت‌آفرینی در بین نسل امروز و  استحکام مبانی انقلاب اسلامی می‌شود.
انتهای پیام/م

دیدگاه شما