وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت 11:55   |   کد مطلب: 16838
با حضور مدیرکل دفتر اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندان های کشور
جلسه شورای هم اندیشی انجمن های حمایت از زندانیان در همدان برگزار شد
جلسه شورای هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان استان با حضور حمید رضا علی اکبری، مدیرکل دفتر اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندان های کشور برگزار شد.

به گزارش نافع، مدیر عامل انجمن  حمایت از زندانیان همدان در این جلسه گفت: انجمن های حمایت زندانیان استان همدان با اولویت قراردادن رسیدگی به امور معیشتی مددجویان و خانواده های آنان به  ویژه افزایش میزان مستمری نقدی و غیر نقدی پرداختی به آنان  هماهنگ با مبالغ پرداختی سایر نهادهای حمایتی اقدام می کند.

مجید فضلی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده های مددجویان با سرفصل های مختلف آموزشی، تقویت واحدهای مشاوره در انجمن ها به منظور رفع مشکلات مشاوره ای خانواده های تحت پوشش و همچنین ارتقاء سطح تحصیلی فرزندان دانش آموز و دانشجوی مددجویان از دیگر فعالیت های این نهاد است.

در این نشست هریک از مدیران عامل انجمن های تابعه استان نیز مسائل و مشکلات امور انجمن های خود در حوزه اجرائی  را بیان کردند و مدیر کل اقدامات تامینی و تربیتی  هم به فراخور هریک از مشکلات آنها راهکارهائی را ارائه کرد .

مدیرکل دفتر اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندان های کشور نیز از تلاش ها و مساعی خالصانه همکاران انجمن ها به منظور افزایش درآمدهای پایدار انجمن های استان پیشنهاد کرد با تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری و ورود به فعالیت های عمده اقتصادی با توجه به پتانسیل های استان  گامی مهم در این راستا برداشته شود و توصیه کرد با همدلی و همراهی یکدیگر و با محوریت انجمن مرکز استان این امر را عملیاتی کنند.

حمید رضا علی اکبری، همچنین ضمن بازدید از واحدهای مختلف مجتمع اداری تازه تاسیس انجمن حمایت زندانیان همدان و مصاحبه با هر یک از مسئولین واحدها از نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته  انجمن مرکز استان به ویژه برنامه جامع نرم افزار ثبت و ضبط خدمات مددکاری انجمن قرارگرفت .

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما