وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 16834
کارشناس مسائل بین الملل گفت: :یکی از ایرادهای مهم تیم مذاکره کننده پنهان کاری بود که دولت نباید در اجرای برجام این‌گونه عمل کند و درواقع دولت باید برجام را شفاف اجرا کند.

به گزارش نافع، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با راه دانا؛ با اشاره به اینکه ادبیات مقامات آمریکایی با ایرانی ها بد بود و بعد از برجام بدتر شد گفت: بعد از برجام شاهد این بودیم که رئیس جمهور آمریکا به صراحت از تغییر در ایران صحبت کرد که این تغییر در واقع همان براندازی است.

وی افزود: اگر کسی قبل از برجام شک داشت که آمریکایی‌ها به دنبال براندازی هستند، بعد از برجام با صحبت های مقامات آمریکایی باید از این موضوع مطمئن می شد.

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نگرانی رهبر معظم انقلاب و بی‌اعتمادی ایشان نسبت به آمریکا به همین دلیل است عنوان کرد: نظریه‌ای وجود داشت که مشکلات ما با آمریکا، با صحبت و مذاکره قابل حل است، اما در دوسال گذشته شاهد آن بودیم که هیچ کدام از مشکلات ما حل نشده است.

ایزدی تصریح کرد: وقتی طرف آمریکایی حرف از براندازی می‌زند یعنی اینکه نظریه حل مشکلات با آمریکا از طریق مذاکره به شدت غلط است.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور افزود: در نامه رهبری به رئیس دولت توجه ویژه‌ای به گزارش کمیسیون برجام شده بود، و ما از نامه رهبر انقلاب متوجه شدیم که کشور نیاز به ولی فقیه دارد چرا که اگر ایشان نبودند، کشور به سمت اجرای بی قید و شرط برجام می رفت و این برای ما بسیار مضر بود.

کارشناس مسائل بین الملل گفت:یکی از ایرادهای مهم تیم مذاکره کننده پنهان کاری بود که دولت نباید در اجرای برجام این‌گونه عمل کند و درواقع دولت باید برجام را شفاف اجرا کند.

ایزدی در خصوص تشکیل کمیته اجرای برجام اظهار کرد: کمیته رصد اجرای برجام باید به موضوع راه‌های نفوذ دشمن در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد و از سبک و سیاق تیم مذاکره پیروی نکند که اصلا برای کشور مطلوب نیست.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما