وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مهر 1394 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 16833
رئيس پليس راهور استان همدان از توقيف يک دستگاه سمند با 58 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "طلايي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس راهور همدان در حين گشت زني در سطح شهر متوجه توقف غير مجاز يک دستگاه سواري سمند در اطراف يکي از ميادين شدند که پس از اعمال قانون، در استعلام از مرکز کنترل ترافيک پليس راهور مشخص شد خودرو مذکور داراي 258 فقره جريمه پرداخت نشده به مبلغ 58 ميليون ريال است.

وي افزود: در بررسي هاي بعدي مشخص شد که خودرو سمند ياد شده به دليل عدم پرداخت خلافي هاي معوقه در مدت زمان قانوني، داراي شكايت در سامانه ثبت تخلفات نيز  است.

رئيس پليس راهور استان همدان با اشاره به اين مطلب که بر اساس ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ خلافي خودرويي بيش از 10ميليون ريال باشد خودرو تا پرداخت كامل ديون دولتي در توقيف پليس قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: خودروي مذكور جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد. 

سرهنگ حسين طلايي با اشاره به ظرفيت هاي قانون جديد راهور در كنترل رفتار حادثه ساز رانندگان متخلف اعلام كرد: در صورتي كه خودرو داراي جرائم معوقه بيش از 10ميليون ريال باشد، خودرو متوقف و در مواردي هم كه راننده داراي نمره منفي بيش از حد نصاب باشد گواهينامه وي اخذ خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان همدان در خاتمه از رانندگان خواست با مراجعه به سايت 120 rahvar و يا ارسال پيامک به شماره سامانه 1101202020 از وضعيت تخلفات و نمرات منفي خود آگاه و نسبت به پرداخت به موقع جرائم خود اقدام کنند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما