وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مهر 1394 ساعت 10:06   |   کد مطلب: 16762
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روحانیون باید تلاش کنند تا قداست‌ها شکسته نشود و ارزش‌های اعتقادی زیر سؤال نرود و در این خصوص بایستی این قشر فرهنگی و تبلیغی بسیار مراقب باشند که افراد سودجو از موقعیت و جایگاه ویژه روحانیت سوء استفاده نکنند.

به گزارش نافع به نقل از بهارانه؛ حجت الاسلام علی دشتکی در گردهمایی روحانیون شهرستان بهار اظهار داشت: عزاداری لازم و ضروری و از لحاظ سیاسی بسیار حائز اهمیت است ولی نمی تواند به عنوان هدف مطرح باشد زیرا عزاداری مقدمه ای است تا به هدف برسیم.

وی با بیان اینکه عزاداری و عاشورا مقدمه‌ای برای تحقق امر الهی است، گفت: عزاداری و عاشورا به عنوان یکی از ضرورت‌های امر الهی مطرح است که اگر به آن توجه نشود رگ حیاتی بشریت به خطر می‌افتد.

دشتکی اظهار کرد: لسان جمهوری اسلامی در حال حاضر اسلام و و لسان مردم ایران و جهان تشیع مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اگر آگاهی بخشی و بصیرت دینی را در همه افراد جامعه نهادینه نکنیم همه زحمات عالمان با بصیرت از بین می رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت و دشمن شناسی یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است که مبلغین در سخنرانی‌های خود باید به این مسئله توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال 1800 نفر مبلغ و مبلغه در ایام محرم در سطح استان فعالیت خواهند کرد. 

دشتکی افزود: روحانیون باید تلاش کنند تا قداست‌ها شکسته نشود و ارزش‌های اعتقادی زیر سؤال نرود و در این خصوص بایستی این قشر فرهنگی و تبلیغی بسیار مراقب باشند که افراد سودجو از موقعیت و جایگاه ویژه روحانیت سوء استفاده نکنند. 

شایان ذکر است که 126 مسجد شهری و روستایی در شهرستان بهار فعال است که امسال بیش از 150 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط گوناگون این شهرستان اعزام می شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما