وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مهر 1394 ساعت 09:52   |   کد مطلب: 16759
نماینده مردم ملایر در مجلس:
برجام مشکلات کشور را حل نمی‌کند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید راه نفوذ دشمن را باز کرد، گفت: مشکلات کشور ما با به نتیجه رسیدن برجام یا به نتیجه نرسیدن آن حل نخواهد شد، تنها راه حل مشکلات توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش نافع، احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است اظهار کرد: نظام ما بر پایه استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام همیشه دشمن هستند افزود: غرب هرگز نمی‌تواند ما را از مبانی اسلامی و انقلابی خود جدا کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از هرگز سر سازش با دشمن نداشته و خواسته‌های آنها را نخواهد پذیرفت؛ گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی هزاران انسان پاک و وارسته شهید شده و این خون شهداست که تا امروز انقلاب اسلامی را نگه داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به خواسته‌ دشمن تن دهیم به خون‌ مطهر شهدا بی‌حرمتی کرده‌ایم، ادامه داد: امروز در کشورهای اسلامی شاهد جنگ بین جریان عدالت‌خواه و ظالمان هستیم که ریشه همه جنگ‌ها و خونریزی‌ها نیز آمریکا و اسرائیل است.

آریایی‌نژاد در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا و خوش‌بین نبودن معظم‌له به این مذاکرات گفت: ایشان با تدبیر، مردم و مسئولان را نسبت به امور و عاقبت کار آگاه کردند.

وی با اشاره به اینکه نباید به بهانه تعامل و ارتباط سازنده با دنیا، ارزش‌ها را نادیده بگیریم بیان کرد: رفتارهایی که مورد پسند نظام و رهبری نیست را نباید انجام داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه نباید راه نفوذ دشمن را باز کرد، افزود: همه ما مطیع امر ولایت هستیم و نباید جلوتر از ایشان حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: ما وقتی دم از ولایت می‌زنیم باید نظرات خود را مرور کنیم که آیا واقعا در عمل نیز مطیع امر ولی فقیه بوده‌ایم یا نه؟!

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه وظیفه دولت و مجلس و همه مسئولان تبعیت محض از امر ولایت است گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا از امر مهم ولایت‌پذیری غفلت نکنند.

وی با بیان اینکه تا ولایت را داریم سعادت جامعه ما تضمین است، تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه مردم همیشه در صحنه بوده و ولی خود را هرگز تنها نگذاشته‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به ولایت‌پذیری سردار رشید سپاه اسلام «حاج حسین همدانی» گفت: سردار همدانی با هدف دفاع از حریم اسلام و ولایت جان خود را تقدیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به برجام و نتایج آن اظهار کرد: مشکلات کشور ما با نتیجه برجام یا به نتیجه نرسیدن آن حل نخواهد شد.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ما درونی است و باید زیربنایی حل شود افزود: چندین سال است که اقتصاد مقاومتی در کشور ما مطرح شده اما در عمل هنوز اقتصاد مقاومتی را به نتیجه نرسانده‌ایم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و عملی نشدن آن در جامعه گفت: ایشان در فرمایشات اخیر خود از نخبگان جامعه خواستند تا با تفکر و اندیشه خود برای اجرای عملی اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه تلاش کنند.

پایان پیام/م

دیدگاه شما