وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:16   |   کد مطلب: 16739
به منظور برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی
همدان میزبان شخصیت‎های ملی و بین‌المللی می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان گفت: شخصیت‎های ملی و بین‌المللی مختلفی برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند.

به گزارش نافع، به نقل از فارس

محمدابراهیم الهی‌تبار صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید همدانی نشان از قدردانی مردم و تجلیل از خدمات این شهید والامقام بود.

وی با اشاره به تصویب برجام در مجلس و قدردانی از زحمات رئیس مجلس در این خصوص بیان کرد: مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به انجام تصمیم مذاکره مصمم است و شورای نگهبان نیز با اکثریت آرا برجام را به تصویب رساند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه با اجرای برجام روزنه‎ها و امیدهای فراوانی برای رونق اقتصادی نمایان می‎شود، خاطرنشان کرد: در بحث توافق 85 درصد از مردم رضایت خود را از تیم مذاکره‏‎کننده و عملکرد آن اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام مانور موشکی در روزهای گذشته افزود: مخالفان برجام یکی از دلایل مخالفت‎های خود را رصد و محدود شدن مباحث نظامی عنوان کردند و شاهد بودیم که با این وجود مانور موشکی برگزار شد.

الهی‎تبار در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان ماه گفت: برای نشان دادن وجهه بین‎المللی همایش نیازمند حضور مهمانان خارجی و شخصیت‎های ملی است.

وی بیان کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس و علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‎الملل مقام معظم رهبری برای حضور در همایش دعوت شده‎اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه شهرداری همدان برای پذیرایی از مهمانان تاجیک آماده باشد، خاطرنشان کرد: در سفر به تاجیکستان و مقبره میرسیدعلی همدانی قول اهدای تعدادی فرش و تابلو به آرامگاه میرسیدعلی داده شد که این اقلام آماده تحویل است.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر کشور، رئیس سازمان سینمایی، رئیس سازمان صدا و سیما، معاون برون‎مرزی صدا و سیما و مشاور فرهنگی رئیس جمهور نیز برای حضور در همایش دعوت شده‌اند.

الهی‎تبار با بیان اینکه از 9 سفیر کشورهای عضو اکو برای حضور در همایش میرسیدعلی همدانی دعوت شده است، خاطرنشان کرد: در دو روز برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی هشت مقاله ارائه و دو سخنرانی انجام می‎شود.

دیدگاه شما