وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394 ساعت 17:11   |   کد مطلب: 16503
مجلس با توجه به نقاط ضعف توافق برجام راه هرگونه تهدید و تهاجم دشمن به کشور را ببندد
مجلس با توجه به نقاط ضعف توافق برجام راه هرگونه تهدید و تهاجم دشمن به کشور را ببندد
در بیانیه سازمان ها و نهادهای غیردولتی زنان در خصوص برجام آمده است: مجلس با توجه به نقاط ضعف توافق برجام، با انجام اقدامات سریع و راهبردی راه هرگونه تهدید و تهاجم دشمن به کشور را ببندد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی زنان با صدور بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس خواستند با اقدامات سریع و راهبردی راه هرگونه تهدید و تهاجم دشمن به کشور با ببندند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 «الحَذَرَ کُلَّ الحَذَرِ مِن مُقارَبَةِ عَدُوِّکَ فی طَلَبِ الصُّلحِ ؛ فَإِنَّ العَدُوَّ رُبَّما قارَبَ لِیَتَغَفَّلَ ، فَخُذ بِالحَزمِ».

«بعد از صلح با دشمنت ، از او سخت برحذر باش ؛ زیرا گاه دشمن ، خود را به تو نزدیک مى‌کند، تا غافلگیرت سازد؛ پس دوراندیش و محتاط باش و خوش بینى به دشمن را متهم کن.» امام صادق(ع) میزان الحکمة،ج۶،ص۵۷۴

چند روزی است که مجلس شورای اسلامی موضوع برجام را در دستور کار خود قرار داده است، این درحالی است که دولت آمریکا بدون توجه به طی مراحل قانونی برجام در مجلس شورای اسلامی ، با داشتن دیدارهایی وارد فاز اجرایی آن شده است و این نشان از بی توجهی دولت امریکا به رعایت نکردن اصول دیپلماسی کشورها است که متأسفانه چراغ سبز دولت ما هم به این دیدارها و مذاکرات در نیویورک، زمینه را برای طی مراحل غیرقانونی برجام فراهم کرده است.

در این میان نباید فراموش کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ «برای تصویب این متن، یک مسیر قانونیِ پیش‌بینی‌شده‌ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد؛ ان‌شاءالله. انتظار ما این است که دست‌اندرکاران، با دقّت مصالح را - مصالح کشور را، مصالح ملّی را- در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملّت خواهند داد، بتوانند با گردن افراشته، در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند.» همچنین ایشان در ادامه می فرمایند: «به نظر ما مصلحت نیست که ما مجلس را از این قضیّه برکنار بداریم».

ما اعضای سازمان ها و نهادهای غیردولتی زنان از دولت می خواهیم به طی شدن مراحل قانونی برجام توجه نموده به صورت زودهنگام وارد فاز اجرایی برجام نشود. همچنین از مجلس می خواهیم با سعه صدر  و با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استقلال، شرف و عزت ملت ایران اسلامی را حفظ نمایند و به ارائه چند توصیه و نصیحت کلی اکتفا نکنند. همچنین مجلس با توجه به نقاط ضعف توافق برجام، با انجام اقدامات سریع و راهبردی راه هرگونه تهدید و تهاجم دشمن به کشور را ببندد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما