وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394 ساعت 00:07   |   کد مطلب: 16391
اتفاق خاصی در وضعیت اقتصادی مملکت از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید رخ نداده و با توجه اینکه عمر دولت یازدهم به نیمه رسیده، اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه دقیقی نشود، در عمر باقیمانده از دولت نیز اتفاقی نمی افتد.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، مسئول بسیج ورزشکاران استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: دولت باید به مسائل مهم و اولویت های نظام تمرکز کند و از ورود به حواشی و مسائل غیر ضروری خودداری نماید.

مهدی بابایی ادامه داد: سخنان مکرر مقام معظم رهبری در طول 2 سال گذشته در خصوص برنامه های اقتصادی و سیاستهای نظام نشان از این دارد که در بدنه دولت به اولویت ها توجه نمی شود.

وی بیان داشت: لذا از زمان شروع بکار دولت تدبیر و امید، به غیر از بحث هسته ای که آن هم فعلاً قطعیت نیافته اتفاق خاصی در وضعیت اقتصادی مملکت رخ نداده و با توجه اینکه عمر دولت یازدهم به نیمه رسیده، اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه دقیقی نشود، در عمر باقیمانده از دولت نیز اتفاقی نمی افتد و این عقب افتادگی در زمانی که دنیا با شتاب رو به پیشرفت می باشد خسارت های جبران ناپذیری به مملکت وارد می شود.

بابایی تصریح کرد: که نمونه بارز آن کاهش سرعت رشد علمی در کشور (به گفته مراجع ذیربط) می باشد.

در این برهه از زمان که ترافیک حضور کشورهای خارجی به کشور می باشد و رکود موجود در اقتصاد دولت های غربی موجب شده که به دنبال بازاری برای رونق اقتصاد خود می باشند، اگر هوشیاری لازم وجود نداشته باشد کشور به یک بازار مصرف محصولات خارجی تبدیل خواهد شد که تنها راه مقابله با این قضیه پیاده کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در سطح کلان کشور است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت