وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 19 شهريور 1394 ساعت 23:03   |   کد مطلب: 16380
فرمانده انتظامي بهار خبر داد:
دستگيري دو سارق در بهار
فرمانده انتظامي بهار از دستگيري دو سارق در حين سرقت منزل و برملا شدن راز 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ  جمشيد باقري اظهار کرد: در پي تماس يکي از شهروندان بهاري مبني بر وجود سارقان در حال سرقت از منزل وي، سريعا اکيپ گشت آگاهي به محل اعزام شدند.

وي افزود: پس از حضور ماموران پليس در محل، يکي از سارقان که متوجه حضور صاحبخانه و ماموران شده  بود پا به فرار گذاشت که سريعا توسط ماموران دستگير شد.

سرهنگ باقري ابراز داشت : متهم دستگير شده در بازجويي پليسي به جرم خود اعتراف کرد و نسبت به معرفي همدست خود با پليس همکاري نمود و  به اين ترتيب دستور دستگيري همدست اين سارق نيز در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ باقري گفت: با تلاش کارکنان پليس آگاهي شهرستان ،ديگر سارق اين پرونده در کمتر از 48 ساعت دستگير و در اين پرونده پرده از راز 4 فقره سرقت منزل در شهرستان بهار برداشته شد و مجرمان جهت سير مراحل قضايي به دست قانون سپرده و روانه زندان شدند.

باقري در خاتمه با معرفي سامانه 110 خواستار مشارکت هرچه بيشتر مردم در امر ايجاد و احساس امنيت در شهرستان بهار شد و از مردم خواست چنانچه انتقاد، پيشنهاد و شکايتي از عملکرد اين نيرو دارند از طريق تماس با سامانه هاي 197 و 116 نقطه نظرات خود را به صورت شبانه روزي به گوش فرماندهان و کارشناسان اين نيرو برسانند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما