وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 19 شهريور 1394 ساعت 07:36   |   کد مطلب: 16367
در حالی که شامگاه چهارشنبه رسانه‌ها منتظر اعلام نتیجه تعیین رئیس جدید شورای شهر همدان بودند اما جلسه تشکیل نشد تا شنبه تکلیف این موضوع روشن شود.

به گزارش نافع به نقل از فارس، در حالیکه در بسیاری از شهرهای ایران روسای جدید شورای اسلامی شهر معرفی یا ابقا شدند اما در کلان‌شهر همدان انتخاب رئیس جدید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد سومین سال فعالیت خود شده‌ و بر اساس قانون باید از بین اعضای موجود با رأی‌گیری، رئیس جدید انتخاب و معرفی شود.

در این هفته جلسه‌ای برای انتخاب رئیس شورای شهر همدان برگزار شد که در نهایت دو کاندیدای موجود یعنی کامران گردان و رضا میرزایی در عدد هفت تعداد آرا با هم مساوی شدند.

در حالی رأی‌گیری قبلی صورت گرفت که رحیمی‌فرد یکی از اعضای شورای شهر به دلیل کسالت در صحن شورا حضور نداشت و تعداد مساوی آرا باعث شد تا در جلسه بعدی رأی‌گیری انجام شود.

بر اساس شنیده‌ها و شواهد موجود، قرار بود شامگاه چهارشنبه با تشکیل جلسه فوق‌العاده‌ای برای انتخاب رئیس جدید در صحن شورا با حضور 15 عضو رأی‌گیری شود که به دلایلی این جلسه برگزار نشده است.

آنچه در بررسی‌های اولیه به دست آمده کامران گردان یکی از دو کاندیدای تصدی پست ریاست شورای شهر به نتیجه رأی‌گیری اعتراض داشته و با ارسال نامه‌ای مراتب را از طریق فرمانداری پیگیری می‌کند و عدم تشکیل جلسه چهارشنبه مربوط به این موضوع بوده است.

هر چند هیچ کدام از اعضای شورای شهر راضی به اظهارنظر رسمی نشده و همه اتفاقات به روز شنبه موکول شد.

پایان پیام/م

دیدگاه شما