وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394 ساعت 18:10   |   کد مطلب: 16358
فرمانده انتظامي بهار از توقيف 176 دستگاه خودور و موتور سيکلت متخلف و دستگيري 28 نفر مجرم در راستاي اجراي شش طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ جمشيد باقري گفت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان يک توطئه ريشه دار استکبار جهاني همواره در اولويت اقدامات اين فرماندهي بوده لذا انتظامي شهرستان بهار اقدام به اجراي شش طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، از ابتداي شهريور ماه تا کنون کرده است.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان بهار در راستاي اجراي اين طرح موفق به دستگيري 28 نفر از مجرمان و خرده فروشان و کشف بيش از 750 گرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان شده و جامعه را از لوث وجود اين سوداگران مرگ پاک کردند. 

باقري افزود:مقابله و پيشگيري از سرقت به عنوان يک پديده شوم که به سرعت احساس امنيت را در جامعه خدشه دار و تحت شعاع قرار مي دهد نيز يکي ديگر از اولويت هاي اين فرماندهي در شهرستان بوده که در اين راستا با دستگيري يک سارق محتويات خودرو و دستگيري 2 سارق حرفه اي منزل،  پرده از راز چندين فقره سرقت محتويات و منازل در شهرستان برداشته شد.  

اين مقام انتظامي با اشاره به لزوم احترام به قانون و قانون مداري در جامعه در جهت ايفاي حقوق شهروندي ابراز داشت: در جامعه اي که قوانين و خصوصاً قوانين راهنمايي و رانندگي به درستي اجرا شود حقوق شهروندان نيز در آن رعايت مي شود و آسيب هاي اين عرصه کمتر شده و ما شاهد کاهش تصادفات درون شهري و جاده اي خواهيم بود.

وي افزود: در راستاي اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي، پليس راهور شهرستان، تعداد 130 دستگاه موتور سيکلت و 46 دستگاه خودروي متخلف را اعمال قانون و توقيف کردند.

باقري در خاتمه با معرفي سامانه 110 خواستار مشارکت هرچه بيشتر مردم در امر ايجاد و احساس امنيت در شهرستان بهار شد و از مردم خواست چنانچه انتقاد، پيشنهاد و شکايتي از عملکرد اين نيرو دارند با تماس با سامانه هاي 197 و 116 نقطه نظرات خود را به صورت شبانه روزي به گوش فرماندهان و کارشناسان اين سازمان رسانده و در اين راستا عنوان کرد : با تماس با سامانه 197 پليس ما باشيد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما