وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394 ساعت 17:58   |   کد مطلب: 16355
فرمانده انتظامي اسدآباد:
تراکتورهای سرقتي در اسدآباد کشف شد
فرمانده انتظامي اسدآباد از کشف 2دستگاه تراکتور روماني سرقتي، در نتيجه اقدامات به موقع و هماهنگ پليس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "داود علي بخشي" بيان داشت: در پي وقوع سرقت 2 دستگاه تراکتور روماني از شهرستان "قروه " ورصد اخبار واطلاعات رسيده مبني براينکه وسائط مذکور در منازل ساکنان يکي از روستاهاي تابعه قرار دارند بلافاصله رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود : ماموران پاسگاه انتظامي "چهاردولي" به محض حصول اطمينان از صحت موضوع وانجام هماهنگي لازم با مراجع قضايي ، در قالب اکيپ هاي مجرب به آدرس هاي اعلامي مراجعه، اما قبل از رسيدن ماموران به محل ، سارقان نسبت به جابجايي تراکتورها اقدام ، که با هوشياري ماموران رد آنها دنبال ودر محل ديگري موفق به کشف وتوقيف ادوات موصوف شده که داراي سابقه سرقت از شهرستان قروه مي باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به اينکه تلاش در جهت شناسايي ودستگيري سارق يا سارقان ادامه دارد ، از کشاورزان ومالکين ادوات کشاورزي منطقه خواست با توجه به روبه کاستي نهادن امورات کشاورزي ، نسبت به جمع آوري محصولات وادوات خود وهمچنين انتقال آنها به اماکن امن در جهت پيشگيري از مورد دستبرد قرارگرفتن آنها توسط سارقان اقدام کنند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما