وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 شهريور 1394 ساعت 08:17   |   کد مطلب: 16339
48 ورزشکار مازندران در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شنا، تکواندو و کاراته در هفتمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر پیام نور شرکت کرده اند.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، سرپرست کاروان ورزشی مازندران با بیان این مطلب گفت: استان مازندران در تمام دوره‌های مسابقات گذشته، رتبه‌های خوبی را کسب کرده است.

ام البنین یعقوبی وی تاکید کرد: کسب مقام قهرمانی در این گونه مسابقات، غیرقابل پیش بینی است زیرا تیم‌های خوبی در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: استان خوزستان تیم والیبال خوبی را دراین دوره از مسابقات همراه دارد و این مسئله حس رقابت بیشتری را در بین اعضای تیم‌ها ایجاد کرده است.

یعقوبی بیان کرد: از آنجایی که برای دادن سهمیه‌ها سختگیری زیادی انجام گرفته و تیم‌های خوبی نیز شرکت دارنداز این رو مسابقات از سطح بالایی برخوردار است.

سرپرست کاروان ورزشی مازندران اظهار داشت: امیدواریم که اعضای تیم، امتیازات خوبی را برای استان مازندران به دست آورند.

یعقوبی در مورد پذیرایی و استقبال استان همدان نیز گفت: پذیرایی و میزبانی استان همدان به بهترین شکل ممکن بوده و ما بسیار راضی هستیم.

لازم به ذکر است؛ هفتمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دختران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور 16 تا21 شهریور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

   پایان پیام/م  

 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت